Hogyan érinti a szállodacsoportot a gazdasági válság?
A Mellow Mood Group 2010-ben és 2011-ben sem áll le a szállodai fejlesztésekkel Budapesten. Az év folyamán és a jövő év elején újabb fővárosi szállodák átadása várható: elsőként a már említett Alta Moda Fashion Hotel **** superior az ötödik kerületi Nádor utcában, mely néhány hónap múlva megnyílik. Ezt követi ősszel a 70 szobás La Prima Fashion Hotel a Pesti Barnabás utcában. Ebben az évben lép piacra a cégcsoport első külföldi tagjával, a bécsi Cosmo Fashion Hotel Viennával. 2011-ben pedig megnyitja kapuit a Mellow Mood Group első ötcsillagos háza, a Buddha Bar Hotel az egykori Klotild-palota épületében.
Mi a közös a Fashion Hotelekben?
A Fashion Hotel egy védett márkanév, amelyhez jelenleg két budapesti szálloda, az Atrium Fashion Hotel és a Buda Castle Fashion Hotel tartozik. A brandet erősíti majd a továbbiakban az Alta Moda Fashion Hotel, a La Prima Fashion Hotel és a bécsi Cosmo Fashion Hotel Vienna. A Fashion hotelek közös tulajdonsága, hogy történelmi épületekben alakítjuk ki őket, egységes fi lozófi a jegyében, ügyelve eredeti értékeikre. És hogy mit takar ez a fi lozófi a? Célunk, hogy ezek a szállodák az elegancia és a korszerű, modern stílus együttes jegyében kerüljenek kialakításra. Ezekben a házakban hasonló életérzéssel és árkategóriával várunk egy jól körülhatárolt vendégkört.
Mi teszi különlegessé az Alta Modát?
A hatemeletes szállodában 114 szoba várja majd a vendégeket, az épület alatt mélygarázs is ki lesz alakítva. Többféle méretű, eltérő felszereltségű szoba található majd a hotelben, az utcafronton négy, erkélyes lakóegység kap helyet. 22–23 nmes alapterületűek a legkisebb szobák, de az átlagos szobaméret 28 nm. Lesznek mozgássérült- és parkettás antiallergén szobák, valamint hölgyvendégeinknek az úgynevezett „For Her” szobatípussal szeretnénk kedveskedni. Ingyenes Wifi az egész épületben elérhető lesz. Más különlegességgel is büszkélkedhetünk majd: a gyönyörű kovácsoltvas korlátokkal kirakott egykori melléklépcső, amely a pinceszintről a 6. emeletig vezet, szintén új külsőt kap. Az eredmény páratlan látványt nyújt majd, ebben biztos vagyok. A belső udvar üvegtetőt kap, itt lesz a lobbi. Az eredeti, persze felújított kovácsoltvas kapun lehet belépni az előtérbe, ahonnan a lobbi nyílik a bárral és a recepcióval. A földszinten kialakítunk két, egyenként 60-70 férőhelyes (két részre osztható) különtermet, amelyeket a legmodernebb technikával szerelünk fel. A szálloda rendelkezik továbbá egy 10-12 fős tárgyalóval is, mely videokonferenciák lebonyolítására is alkalmas. A földszinten kap helyet a businesscenterünk, ahol számítógép, nyomtató, szkenner és internetes kapcsolódási lehetőség várja az üzletembereket. Továbbá egy 70 fős éttermet is nyitunk a ház földszintjén, közvetlen bejárattal az utcáról.
Mit kell tudni a dizájnról?
Elegáns és visszafogott színvilág jellemzi a szállodát, az alapszín a fekete és a fehér. A dizájn része az egyedi világítás: különleges lámpatesteket építünk be mindenhová, az utcafront és a belső homlokzat is díszkivilágítást kap.
A kikapcsolódásról hogyan gondoskodnak?
A –1. szinten kialakítunk egy jakuzzit, gőzfürdőt, finn és aromaszaunát 10-12 fő részére, de lesz egy kis konditerem és pihenőhelyiség is. Az alagsor építészetileg is érdekes, az eredeti boltíveket meghagyva alakítjuk ki itt a wellnessrészleget.
Milyen célcsoportra számítanak az Alta Moda Fashion Hotelben?
Nagy hangsúlyt fektetünk a corporate értékesítésre, mivel sok cégközpont és irodaház található a környéken. Hétfőtől péntekig az üzleti utazókra, hétvégén az egyéni turistákra és a kisebb létszámú (10-20 fős) csoportokra számítunk. Önálló marketingje lesz a hotelnek, a marketingtervet Tóth Judittal, a Mellow Mood Group marketingigazgatójával közösen már el is készítettük.
Hogyan látja a jövőt?
Bizakodó vagyok. Örülök, hogy ide jöttem dolgozni, a cég tulajdonosai ugyanis nem ijedtek meg a válságtól. Proaktívak vagyunk, megyünk előre, a válságnak egyszer úgyis vége lesz, igyekszünk megerősödve kijönni belőle! Ez nem elsősorban pénz, hanem szemlélet kérdése: mi merünk előremenni, merünk fejleszteni. Ezért jó a hangulat a cégnél: tudjuk, hogy nehéz a helyzet, de nem tart örökké!
Névjegy Sárkány Péter 32 éve dolgozik a szakmában. Végigjárta a szamárlétrát: londinerként kezdte, majd a recepció és a front offi ce következett. 1999-ben lett először szállodaigazgató. Három- és négycsillagos házakat igazgatott, új négycsillagos hotel megnyitását is sikeresen levezényelte. Tavaly ősszel csatlakozott a Mellow Mood Group csapatához. Feladata az Alta Moda Fashion Hotel megnyitása kapcsán a kapcsolattartás a tervezőkkel, ugyanakkor a hotel piaci bevezetésének előkészítése a saleses és marketinges kollégákkal közösen. Ezenfelül részt vesz a leendő 25–30 munkatárs kiválasztásában is. |