A 2015 júliusában elvégzett felmérés több mint hétmillió szállodai értékelést elemzett a világ minden részéről jövő utazóktól. Az Agoda.com utazói minden tartózkodásnál pontozással értékelhetik a szállodát, 0-tól 10-ig terjedő skálán, 6 különböző kategóriában. Egy szálloda véleménypontja ezeknek a számoknak az átlagából jön ki. A globális átlagos vélemény pontszám, az Agoda.com utazóktól, 10-ből 8,52.
Az orosz utazók adták a legmagasabb pontszámokat. Csoportként, 56 véleményponttal többet adtak mint a teljes átlag. Egyiptomi, Ír és Lengyel utazók is jelentősen magas pontszámokat adtak. A kínai utazók, bekerültek a top 10 közé a nyolcadik helyre.
A legkeményebb véleményezők az Egyesült Arab Emírségek utazói voltak, akik 32 ponttal kevesebbet adtak, mint az átlag. Japán, Ománi és indiai utazók is a szokásosnál jelentősen alacsonyabb pontszámokat adtak.
A spanyolországi, dániai, kanadai, észak-afrikai, bahrain-i, tajvani, és észak-koreai utazók olyan értékelési pontszámokat nyújtottak be amik a legközelebb voltak a teljes átlaghoz. A pontszámaik 0,4 ponttal térnek el a normálistól.
"A különböző országok utazói eltérő módon értékelik a szállást függően az utazási szokásaiktól, vásárlóerőtől vagy hogy egyszerűen csak mit szeretnek és mit nem" - mondja John Brown az Agoda.com operatív igazgatója. "A világ minden táján vannak ügyfeleink, így az értékeléseink jól tükrözik az átlagot" -tette hozzá.
Forrás: eTurboNews