Az elmúlt öt évben komoly fejlődésen ment keresztül a Torkos Csütörtök akció. Az országos méretű kampány töretlen népszerűségnek örvend és elérte a mennyiségi határait, ami azt jelenti, hogy állandósulni látszik a csatlakozó éttermek száma.
A Magyar Turizmus Zrt. az akció sikere érdekében a nagykereskedések és éttermi beszállítók részére is felhívást tett közzé, hogy a kampányhoz kapcsolódó vendéglátóhelyek kedvezményekben részesülhessenek a Torkos Csütörtököt megelőző napokban. Az akció egyik kiemelt partnere idén is a METRO. A Magyar Turizmus Zrt. másik kiemelt partnerével – a Tork termékeket előállító SCA Kft.-vel –együttműködésben éttermenként 250 db, logózott „Tork”-os Csütörtökös szalvétát biztosít ingyenesen és kiszállítással 1000 étterem számára.
A Torkos Csütörtök akcióhoz mindazon éttermek és vendéglátóipari egységek csatlakozhatnak, akik vállalják, hogy március 10-én egész nap – teljes nyitva tartási idejük alatt – ’a la carte’ kínálatukból 50%-os kedvezményt biztosítanak a számla végösszegéből a helyben fogyasztásra, készpénzes vagy bankkártyás (amennyiben az az év többi szakában is elfogadott) fizetési mód választása esetén. A csatlakozás feltétele tehát a Torkos Csütörtök hetén és az azt megelőző héten használt ’a la carte’ étlap és itallap választékának és árainak teljes körű megtartása és az ÉTEL- ÉS ITALFOGYASZTÁSRA együttesen, azaz a számla teljes végösszegéből adott 50%-os kedvezmény. Külön erre az alkalomra készített úgynevezett „Torkos Csütörtök”, azaz szűkített menüsorral az akcióban részt venni nem lehet.