A szakember pályáját a Magyar Turizmus Zrt-nél kezdte, majd 2000 óta a BTSZK jogelődjeinél töltött be PR-menedzseri pozíciót. A cégkommunikációs feladatok, a szakmai- és sajtókapcsolatok mellett a több mint 10 év alatt a turisztikai szervezet teljes marketingtevékenységének koordinálásában, kampányok lebonyolításában, a szakmai és nagyközönségi rendezvények szervezésében és promóciójában aktívan közreműködött, valamint másfél éven keresztül a Budapest Kártya területet is vezette.
Hanyecz Ágnes marketing manager szintén távozik a BTSZK-tól 2011 január végével. Nemzetközi vállaltoknál és külföldön szerzett szakmai tapasztalata után 2008 május óta dolgozott a szervezetnél, nevéhez fűzödik többek közt a Kulturális Kalauz létrehozása, az új tematikus minisite-ok kialakítása és a Budapesti Turisztikai Nagyköveti program elindítása. Szakmai pályafutását a nemzetközi marketing területén folytatja.