A Twitteren gyakran előfordul, hogy az emberek az esti sörözést, szórakozást beszélik meg itt, és mindenki tudja, mikor és hova kell majd menni, ha jól akarja érezni magát. Talán ez adhatta az ötletet a skót BrewDog sörgyárnak, hogy új termékét teljes mértékben a Twitter felhasználóival terveztesse meg.
A #MashTag nevű sör a világ első Twitter söre, ez már biztos. A BrewDog mindent a twitterezőkre bízott, ők mondták meg mi legyen a neve, mennyi alkoholt tartalmazzon, milyen fajta sör legyen, miből készüljön, és mi legyen benne a furcsaság. Így alakult ki az, hogy végül a #MashTag egy 7,5%-os barna sör lett, amihez új-zélandi komlót használtak és mogyoró/tölgyforgács ágyon érlelték.
Sarah Warman, a BrewDog szóvivője elmondta, hogy valóban minden döntés a twitteres közönség kezében volt, de egy picit a facebookozók is beleszólhattak. A márka március végén 5 napon keresztül adott naponta 3 opciót, amiből a felhasználók választhattak. Így készülhetett el mostanra a #MashTag. A gyár szerint nem csak azért volt jó ez az akció, hogy egy igazi közösségi termék jöjjön létre, hanem a tervezés során a sörkészítés rejtelmeibe is bevezethették a felhasználókat.
Forrás: Social Times