Jövőre megújul a társaság honlapja a www.budapestinfo.hu, amely jelenleg Magyarország leglátogatottabb turisztikai weboldala. A felület felhasználóbarátabb lesz, és tematikáját, megjelenését a BTH által már bevezetett kulturális kaland témája határozza majd meg. Az online aktivitást jövőre tovább erősítik. Eddigi eredményeik között említették, hogy létrehoztak a Facebook nemzetközi közösségi oldalon egy saját Budapest rajongói oldalt, amely naponta programokat ajánl a csatlakozott felhasználók számára. A BTH a videómegosztó oldalakra is komoly hangsúlyt fektet, a youtube.com-on is saját profillal rendelkezik, ahová számtalan Budapesttel kapcsolatos videót töltöttek fel.
A jövőben mobiltelefonokon keresztül is kommunikálni kívánnak a potenciális célközönséggel, azokkal, akik már a fővárosunkban vannak és azokkal, akik még csak tervezik a budapesti utazást. A BTH tervei szerint az okostelefonokra letölthető alkalmazásokat készít olyan tartalmakkal mint a budapesti túraútvonalak, programajánlók, szállásajánlatok, stb.
Hogy mindezekből mi valósul meg, az még kérdés, ugyanis minden a jövő évi költségvetésük függvénye. Ennek mértékéről pedig semmi információval nem tudtak szolgálni a BTH munkatársai, akik egyébként remélik, hogy az ideivel megegyező összegből gazdálkodhatnak jövőre.