A Molson Coors Central Europe közel 4100 főt foglalkoztat, kilenc sörgyárat működtet és piacvezető márkáit Csehországban, Szerbiában, Horvátországban, Romániában, Bulgáriában, Magyarországon, Montenegróban, Bosznia-Hercegovinában és Szlovákiában forgalmazza. A felvásárlás részét képezi a Staropramen márka is, mely a vállalatcsoport vezető márkája és több mint 30 országban van jelen világszerte.
„Izgatottan zártuk le ezt a felvásárlást, hiszen jelentős lépés a cégünk növekedési pályáján, amellyel tovább erősítjük prémium márkákból álló portfóliónkat” nyilatkozta Peter Swinburn, a MolsonCoors elnök-vezérigazgatója. Az első bejelentés óta sok időt töltöttünk el az egyes országokban a helyi kollégákkal. Soha nem voltunk még ennyire izgatottak az előttünk álló, az üzletben és a régióban rejlő megszámlálhatatlan lehetőséget látva. Jelentős fejlődést értünk el egy sikeres integráció megalapozásában, és bízunk benne, hogy rendelkezésünkre áll a megfelelő csapat, tapasztalat és stratégia ahhoz, hogy elérjük céljainkat.”
„Nagy örömömre szolgál, hogy átvehetem az irányítást a Molson Coors Central Europe felett. Egy erűs és jól működő vállaltcsoportot örököltem, kiváló márkákkal és egy nagyon jól teljesítő csapattal. A kiváló és erős márkákra alapozva, a vonzó és növekvő sörpiacot kihasználva tervezünk építkezni” nyilatkozta Mark Hunter, a Molson Coors Central Europe új vezérigazgatója.
Mark Hunter 2007 óta a Molson Coors UK & Írország vezérigazgatója, előtte pedig a Molson Coors Canada marketing alelnöke volt, ahol az értékesítési és marketing területekért felelt. Ezt megelőzően számtalan vezető pozíciót töltött be a söriparban, melyben1989 óta dolgozik. A Bass Brewers-nél az export piacokat és üzleti stratégiákat menedzselte, és ellátta a Carling márka marketing menedzsment feladatait is. A Bass Brewers vállalatnál marketing igazgatói pozíciót is betöltött és a Coors Brewers cégnél igazgatósági tag volt. Hunter több értékesítési feladatot is ellátott a Hallmark Cards és Bulmers Drinks vállalatoknál.