A marketingszervezet új igazgatója, Félix de Paz hangsúlyozta, szeretnék erősíteni jelenlétüket a magyar piacon, ennek érdekében még magyarul is hajlandó megtanulni. Az Ausztriában működő képviselet az eddigi osztrák, magyar, cseh és szlovák piacok mellett mostantól Romániában és Bulgáriában is népszerűsíti Spanyolországot. Tavaly összesen 53 millió turista látogatott az ibériai országba, ami 3 százalékos növekedést jelent a 2003-as eredményhez képest. Idén 160 kiemelt akciót tervez a Turespana és összesen 60 millió eurót költ turisztikai marketingre, ennek több mint a fele fedezi az elmúlt hetekben jóváhagyott új marketingkampányukat. A hamarosan hazánkban is látható, a spanyol vendégszeretet hirdető reklámok a „Smile! You are in Spain.” szlogennel igyekeznek mosolyra buzdítani közönségüket. Az összbeutazásban hazánk 4 százalékos részesedésére számot tartó spanyol turisztikai piac komolyan épít a magyar utasokra. Ezt jelzi, hogy a második legnagyobb spanyol légitársaság, az Air Europa március 6-án elindította Madrid és Budapest között közlekedő járatát.