Az Accor csoport HR oldala a Pinteresten (http://pinterest.com/accorjobs) több témában is információkkal szeretne szolgálni a munkatársakról és a feladatkörökről. A felhasználók lájkolhatnak és hozzászólhatnak, vagy a képeket személyes felületükön is megoszthatják, így jutva el azokhoz, akik a hagyományos munkaközvetítő oldalakon nincsenek jelen.
„Hogy megfogjuk és lojálissá tegyük az újabb generációt, különleges digitális élményt nyújtunk, s mindezt a leggazdagabb es legvonzóbb módon a tájékozódást, az interaktivitást és a tartalmak minőségét tekintve. Célunk, hogy minden olyan felületen jelen legyünk, ahol a jelöltjeink is ott lehetnek. ” – összegzi Philippe Liger, az Accor HR marketingigazgatója.
Az AccorJobs okostelefonos mobilalkalmazással és a honlapon keresztül is megszólítja a fiatal munkakeresőket. Az AccorJobs oldal 12 nyelven érhető el. A felület 2012-ben 5,1 millió látogatót és több mint 350.000 jelentkezőt regisztrált, illetve évente majdnem 20.000 állás- és gyakorlati lehetőséget hirdetett meg. A munkakersők az Accor.com „Felvétel és Karrier” menüje alatt is rengeteg hasznos infromációt találhatnak.
Az Accor emellett 2013 júniusa óta teszteli a jövő recepciósainak felvételéhez szolgáló SEEing’s módszert, amelynek fő célja, hogy felismerje a potenciális tehetségeket és optimalizálja a felvételi folyamatot. Ezt a kezdeményezést nemrégiben innovációs díjjal is jutalmazták Franciaországban. A díj - “Le Grand Prix de l’innovation numérique des Trophées SIRH 2013” azoknak a vállalatoknak jár, akik a kommunikáció és a HR irányítási információs rendszerek terén új módszereket vezetnek be.
2012-ben az Accort a munkáltatói márkák és a munkaerő-felvétel szakértője, a Potentialpark Franciországban a legjobb, Európában pedig a 4. legjobb digitális munkaerőfelvétel-kommunikációval rendelkező vállalatnak választotta