Neckermann-kocsmatúra

A budapesti romkocsmák egyre változatosabb világával is megismerkedhettek azok a viszonteladók, akik részt vettek a Neckermann 2015. évi árualapjának rendhagyó bemutatóján.

 

Az ötállomásos túra során olyan VI. és VII. kerületi szórakozóhelyeken fordultak meg a viszonteladókból összeállított csapatok, mint a Fekete Kutya, a Kisüzem, a Nappali Kávéház vagy a Pi­rítós, ahol étvágygerjesztő falatok mellett a Neckermann ez évi kínálatáról hallhattak információt.

A témával kapcsolatban tesztkérdések is előkerültek, aki pedig akart, táncra is per­dülhetett az utazásszervező két új kabalafi­gurájával, Lollóval, a zsiráffal és Bernie-vel, a mackóval. Itt persze az is kiderült, hogy ezentúl a Neckermann gyerekbarát klub­szállodáit Lollo & Bernie Kids Club név alatt találják meg az érdeklődők.

A túra a Kuplung nevű műintézmény­ben vacsorával és zenés programmal zárult, előtte dr. Békefi Veronika ügyvezető igazga­tó köszöntötte a vendégeket és ismertette a 2015-ös évvel kapcsolatos tudnivalókat. A rendezvényen vendégként jelen volt több idegenforgalmi hivatal, a ciprusi nagykövet és néhány, a Neckemann számára különle­gesen fontos külföldi szálloda képviselője (például az Alba Hotels és a Seaden hotelek Törökországból), valamint a Travel Service légitársaság képviselője is.

Békefi Veronika kérdésünkre elmondta, hogy 2014-ben 20%-os növekedést értek el az utasszám tekintetében, és 2015-ben is két számjegyű bővülést terveznek.

A NUR idei árualapját két – megújult külsejű – katalógusban adta közre az uta­zásszervező. A korábbi domináns kék-sárga színhasználattól jelentősen eltérő, pasztell­árnyalatú katalógusok közül az egyik a repü­lős üdüléseket, a másik az autóval elérhető kínálatot foglalja össze.

A megújult dizájnhoz az is hozzátartozik, hogy több képpel és a választást megkön�­nyítő ikonrendszerrel segítik az érdeklődők eligazodását az ajánlatok között. A szállo­dákat hat kategóriába sorolták a minőség és a családbarátság szempontjából, az exkluzív és aktív ajánlatokat külön, jól látható módon jelölték. A magyar nyelvű animációt nyújtó szállodákra is külön ikon utal.

A Neckermann szállodai kínálatában kiemelt helyet foglalnak el a Thomas Cook szállodamárkái: a Sentido hotelek például ki­emelkedő wellness-, sport- és szórakozási lehetőségeket kínálnak, a smartline hotelek fiatalos designukkal és kimagasló ár-érték ará­nyukkal hívják fel magukra a figyelmet, a Sun Connect szállodák különlegessége, hogy egész területükön ingyenes a Wifi, és számos digitális játékkal, programmal, lehetőséggel rendelkez­nek, a Sunprime márka az igényes felnőttek számára lett kialakítva – ide csak 16 éven felüli vendégeket várnak –, a Sunwing Resortok pe­dig a családi pihenés ideális terepei.

A Neckermann többféle kedvezményt is kínál az utasoknak, január 31-ig first minute akció van, ingyen reptéri parkolás jár a prémi­umszállodák foglalása esetén, közel 200 szál­láshelyen pedig gyerekkedvezményt adnak. Jövőre összesen kilenc Lollo & Bernie Kids Club gyerekbarát klubszálloda üzemel ma­gyar nyelvű animációval: kettő Törökország­ban, kettő Görögországban, egy Egyiptomban és négy Bulgáriában. Bulgária egyébként is sláger úti cél a Neckermann kínálatában. Ezért 2015-ben két új partszakaszt, Albena és Primorsko környékét is felvették a kínálatba.

A Neckermann hajós árualapjáról szintén hallhattunk, az iroda egyre nagyobb szám­ban kínál a magyar piacon buszos utazással és magyar nyelvű utaskísérővel kombinált luxushajóutat az MSC társaság hajóinak fe­délzetén. A programok a jövő nyáron és ősszel indulnak olasz kikötőkből.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.