Az ötállomásos túra során olyan VI. és VII. kerületi szórakozóhelyeken fordultak meg a viszonteladókból összeállított csapatok, mint a Fekete Kutya, a Kisüzem, a Nappali Kávéház vagy a Pirítós, ahol étvágygerjesztő falatok mellett a Neckermann ez évi kínálatáról hallhattak információt.
A témával kapcsolatban tesztkérdések is előkerültek, aki pedig akart, táncra is perdülhetett az utazásszervező két új kabalafigurájával, Lollóval, a zsiráffal és Bernie-vel, a mackóval. Itt persze az is kiderült, hogy ezentúl a Neckermann gyerekbarát klubszállodáit Lollo & Bernie Kids Club név alatt találják meg az érdeklődők.
A túra a Kuplung nevű műintézményben vacsorával és zenés programmal zárult, előtte dr. Békefi Veronika ügyvezető igazgató köszöntötte a vendégeket és ismertette a 2015-ös évvel kapcsolatos tudnivalókat. A rendezvényen vendégként jelen volt több idegenforgalmi hivatal, a ciprusi nagykövet és néhány, a Neckemann számára különlegesen fontos külföldi szálloda képviselője (például az Alba Hotels és a Seaden hotelek Törökországból), valamint a Travel Service légitársaság képviselője is.
Békefi Veronika kérdésünkre elmondta, hogy 2014-ben 20%-os növekedést értek el az utasszám tekintetében, és 2015-ben is két számjegyű bővülést terveznek.
A NUR idei árualapját két – megújult külsejű – katalógusban adta közre az utazásszervező. A korábbi domináns kék-sárga színhasználattól jelentősen eltérő, pasztellárnyalatú katalógusok közül az egyik a repülős üdüléseket, a másik az autóval elérhető kínálatot foglalja össze.
A megújult dizájnhoz az is hozzátartozik, hogy több képpel és a választást megkön�nyítő ikonrendszerrel segítik az érdeklődők eligazodását az ajánlatok között. A szállodákat hat kategóriába sorolták a minőség és a családbarátság szempontjából, az exkluzív és aktív ajánlatokat külön, jól látható módon jelölték. A magyar nyelvű animációt nyújtó szállodákra is külön ikon utal.
A Neckermann szállodai kínálatában kiemelt helyet foglalnak el a Thomas Cook szállodamárkái: a Sentido hotelek például kiemelkedő wellness-, sport- és szórakozási lehetőségeket kínálnak, a smartline hotelek fiatalos designukkal és kimagasló ár-érték arányukkal hívják fel magukra a figyelmet, a Sun Connect szállodák különlegessége, hogy egész területükön ingyenes a Wifi, és számos digitális játékkal, programmal, lehetőséggel rendelkeznek, a Sunprime márka az igényes felnőttek számára lett kialakítva – ide csak 16 éven felüli vendégeket várnak –, a Sunwing Resortok pedig a családi pihenés ideális terepei.
A Neckermann többféle kedvezményt is kínál az utasoknak, január 31-ig first minute akció van, ingyen reptéri parkolás jár a prémiumszállodák foglalása esetén, közel 200 szálláshelyen pedig gyerekkedvezményt adnak. Jövőre összesen kilenc Lollo & Bernie Kids Club gyerekbarát klubszálloda üzemel magyar nyelvű animációval: kettő Törökországban, kettő Görögországban, egy Egyiptomban és négy Bulgáriában. Bulgária egyébként is sláger úti cél a Neckermann kínálatában. Ezért 2015-ben két új partszakaszt, Albena és Primorsko környékét is felvették a kínálatba.
A Neckermann hajós árualapjáról szintén hallhattunk, az iroda egyre nagyobb számban kínál a magyar piacon buszos utazással és magyar nyelvű utaskísérővel kombinált luxushajóutat az MSC társaság hajóinak fedélzetén. A programok a jövő nyáron és ősszel indulnak olasz kikötőkből.