Netre csatlakoztatná a hűtőket az Evian

Az ásványvízmárka 2013-ra készül aktiválni új digitális hűtőmágnesét, amellyel pár gombnyomással tud majd a fogyasztó vizet rendelni, közvetlenül a vállalattól - írja a Marketinginfo.

Az Evian új lépésével átlépheti a kiskereskedelmet, és közvetlen kapcsolatba kerülhet fogyasztóival, hála új kézbesítési rendszerének és digitális hűtőmágnesének, amelyeket 2013-ban készül aktivizálni. A szerkezet feltapasztható lesz a hűtő ajtajára, és pár gombnyomással víz rendelhető vele - írja az Advertising Age.

Első körben egy új honlap elkészítése a cél, ahol lehetőség lesz a cégtől való közvetlen rendelésre. Az oldal eleinte csak Párizsban és az azt körülvevő agglomerációban lesz elérhető, célcsoportja a családok és a kisvállalkozások. A honlapon a Danone cégcsoport egyéb hasonló termékei is megrendelhetőek lesznek (Badoit, Volvoic ásványvizek). A fogyasztó saját magára szabhatja a rendszert, kiválaszthatja a kiszállítás sűrűségét, időpontjait és az egy csomagra jutó termékek mennyiségét. A kiszállítás ingyenes lesz, amennyiben a vásárlás meghaladja a 15 eurót, és az üres üvegeket is elviszi a cég, újrafelhasználás céljából. A digitális hűtőmágnes egy WiFi kompatibilis, LED kijelzős, fél tenyérnyi egység. Készül továbbá egy mobil applikáció is.

Tekintettel, hogy mind az Evian, mind anyacége, a Danone francia székhelyű, az eszköz és a mobil alkalmazás is Párizsban kerül először bevezetésre.

Ivan Beczkowski, az Evian kampányaiért felelős BETC kreatív igazgatója kijelentette, hogy az Evian célja, hogy beépüljön a fogyasztók természetes környezetébe, és hathatós segítséget nyújtson, ha elfogy a víz.

A technológiát a szintén párizsi illetőségű digitális cég, a Joshfire fejlesztette ki, míg a design a BETC munkája, ahol a kiinduló alap a 80-as évek Nintendo GameBoy-a volt, amely kevés gombbal és végletekig egyszerű kezeléssel rendelkezett.

A BETC már évek óta dolgozik az Eviannal, sok hatékony kampány van már a két cég háta mögött, jó példa erre a "Live Young" vírusvideó, amely néhány éve a legtöbbet letöltött hirdetés volt a világon. Az új Evian projekt jól tükrözi, hogy a Danone az utóbbi időben egyre többet és többet invesztál az e-commerce területbe.

Frederic Guichard, a Danone Waters marketingigazgatója elmondta, hogy az ötlet számos közvélemény kutatás eredménye, ahol kiderült, hogy az ásványvízvásárlásnak gyakori kerékkötője a termék súlya, a fogyasztók sokszor nemes egyszerűséggel lusták cipekedni. Ennek a problémának a megkerülése volt az indító gondolat. (forrás: Marketinginfo)


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.