A Starbucks Corporation rekorderedménnyel zárta második negyedévi időszakát, derült ki a kávézólánc beszámolójából. Az Egyesült Államok szegmense 10%-os, míg az Európa, Közép-Kelet és Afrika régió 14%-os bevétel-növekedést produkált a bázisidőszakhoz képest. Az árbevétel-arányos működési eredmény 14%-kal, az egy részvényre eső profit pedig 18%-kal növekedett. A nemzetközi eladások 7%-kal nőttek a tavalyi időszakhoz képest.
A rekorderedménnyel zárult negyedévben összesen 176 új üzlettel bővült a Starbucks Corporation, mely közé az első norvég kávézó és a háromezredik kínai kávézó megnyitása is tartozik. „Az eredményeket látva nem is lehetnék elégedettebb és optimistább a vállalatunk jövőjét illetően” – mondta Howard Schultz, a Starbucks elnök-vezérigazgatója.
A Starbucks hazai sikereit jól mutatja, hogy 2011-ben 3 budapesti egységgel bővült a kávézólánc, 2012 nyarán pedig megnyílik a Starbucks Magyarország hetedik kávézója a belváros szívében, a Deák tér és a Fashion Street sarkán. „Az elmúlt két év eredményei bizonyították, hogy a Starbucks-nak helye van a magyar piacon. Nagy öröm számunkra, hogy a Starbucks Magyarország lendületesen tud fejlődni a szoros versenypiaci környezet ellenére is” – mondta el Szabó Orsolya, a Starbucks marketing specialistája.