Az új koncepció 3 értéken alapszik:
Vitalitás
A vitalitás a Novotel szállodákban alkalmazott folyamatos egészségorientált és környezettudatos megoldásokon alapszik, mint például a Planet 21, az ISO 14001 sztenderdek, illetve az „egyensúlyban a Novotellel” ajánlat. A vitalitás a koncepció környezeti hatásaiban is megjelenik, ami elősegíti a relaxációt, az egészséges öntudatot. Az egészségtudatos mentalitást a menü is képviseli, mely számos vegetáriánus és gluténmentes ételt tartalmaz, bio- és organikus összetevőkkel.
Kapcsolat
A kapcsolatok fő megjelenése a koncepcióban a nemzetköziség és a multikulturalizmus hangsúlyozásában nyilvánul meg. A nemzetközi multikulturális koncepció megvalósul mind a Novotel személyzetében, a kialakított barátságos környezetben, de a menüben is, mely a világ minden tájáról tartalmaz ízletes fogásokat.
Képzelet
A képzelet a modern belső dizájn karakterisztikájára utal. A kialakított belső tér a modernitást és a kreativitást képviseli, különleges és feltűnő jegyekkel ellátott dekorációs elemek teszik a koncepciót inspirálóvá. A menün található ételek emellett nem csupán ízletesek, de kreatív koncepciók mentén kerülnek tálalásra. A koncepció része a modernitás és újszerűség, melyet különleges grafikai elemek jelenítenek meg a belső térben, ami minden, a koncepciót képviselő Novotel szállodában elérhető a vendégek számára.
KREATÍV FOGÁSOK A VILÁG MINDEN RÉSZÉBŐL
Az új koncepció minden egyes alapértékét népszerű és jól ismert ételek fogják visszatükrözni. A NOVO2 vendégei a világ különböző részeiről származó ételeket kóstolhatnak meg. A menüben többek közt szerepelni fog Argentin Steak, Tom Kha Kai leves vagy Novo2 Burger grillezett marhából hasábburgonyával felszolgálva. Az egyszerűbb tájékozódás érdekében a menüben megkülönböztető jelzéseket alkalmaztak, pl. kiegyensúlyozott, egészséges étrend, a nap 24 órájában elérhető étel és a Novotel ajánlata. Ennek segítségével a vendégek könnyen ki tudják választani azt az ételt, ami iránt a legjobban érdeklődnek. A megrendelt fogást modern stílusban fogják felszolgálni felesleges kiegészítők nélkül.
Az új éttermi koncepció bevezetését megelőzően a szállodák dolgozói egy speciális-Novotel tréningprogramon vettek részt, garantálva az egységes és kiváló minőséget valamennyi hotelben.
Gilles Clavie, az Orbis Hotel Group elnök-vezérigazgatója szerint „az Orbis Kelet-Európa vezető szállodacsoportja és egyben meghatározó szereplő a régió vendéglátásában is. Az F&B a cég második legfontosabb üzleti tevékenységeként a bevételek 30 százalékát adja, és fontos része van a vendégelégedettségben is. Ám különösen ez a részleg szembesül a kihívásokkal, amelyek közül a legfontosabb, hogy a vendégek élményeket szeretnének, nem csupán felszolgált ételeket.
Amikor helyi/regionális megoldásokat keresünk, nagyban támaszkodhatunk globális és lokális know-how-nkra és tapasztalatainkra, azonban egy kulcsfontosságú megközelítésről nem szabad megfeledkezni. Ez pedig az F&B minden területét és a tudásunkat érintő innováció, amelynek érdekében folyamatosan tréningezzük, képezzük és motiváljuk kollégáinkat, hiszen nélkülük mindez nem jöhetne létre.
A vállalaton belül rendelkezünk azzal a képességgel, hogy olyan új F&B koncepciókat és szolgáltatásokat hozzunk létre és indítsunk el, mint például a WineStone, a NOVO2 és az i-Burger. Ezenfelül nem riadunk vissza az innovatív megközelítésektől és technológiáktól sem, hogy elébe menjünk az elvárásoknak. Az Orbison belül az elmúlt években vadonatúj F&B koncepciókat dolgoztunk ki és vezettünk be nagy sikerrel Lengyelországban, amelyeket némi helyi adaptációval most Kelet-Európára is kiterjesztünk. Magyarországon az új i-Burger ibis koncepció után a Novotelekben mutatjuk be a NOVO2-t, mely hazánk mellett Csehországban, Bulgáriában és Romániában is elérhető.”