Fokozta Ausztriában idei téli Budapest-kampányának intenzitását az MT. A magyar cég egymás után jelentette meg vendégcsalogató cikkeit és hirdetéseit a jelentősebb ausztriai magazinokban, lapokban (Besser Reisen, NÖN Aktiv, AVIDA, Medianet, Österreich, On Rail, stb.).
A szomszédos országba vonattal utazók valamennyi IC és EC járat fedélzeti magazinjából is tájékozódhattak a turisztikai akciókról és lehetőségekről. Salzburg, Linz, St. Pölten és Bécs pályaudvarain digitális hirdetőoszlopokon megjelenő hirdetések hívták fel a figyelmet arra, hogy az Ausztriából vonattal könnyen elérhető Budapesten meleg fürdők, valamint a téli kampány keretében egy ingyenes szállodai éjszaka várja a legalább három napra érkező vendégeket. A forgalomélénkítő akció keretében a bécsi utcákat is ellepték a budapesti termálfürdőket ajánló turisztikai hirdetések. Az MT Ausztria egyik legnagyobb példányszámú lapjával, a közel 1 millió olvasóval rendelkező Österreich napilappal együtt közös kampányt is folytatott.
Jó a BTF német sajtója
Dél-Németország egyik legnagyobb napilapja, a Délkelet-Bajorországban 180 ezer példányszámban megjelenő és félmillió olvasót számláló Passauer Neue Presse cikke mellet számtalan német médium (blogok, rádióadások) csináltak még kedvet a Budapesti Tavaszi Fesztivál idei rendezvényeihez. A cikkeket, műsorokat készítő és jegyző újságírók a BTF és az MT meghívására látogattak hazánkba.
Forrás: Magyar Turizmus Zrt.