Az MT Zrt. által az NGM Gazdaságfejlesztésért Felelős Helyettes Államtitkárságának valamint az Országgyűlés Sport és turizmus bizottságának együttműködésével szervezett konzultáción Horváth Gergely társaság legfőbb feladataként az „utazási döntések költséghatékony előmozdítását” nevezte meg kül- és belföldön. a működési költségek lefaragására és a marketingkiadások növelésére tett ígéretet. Reményét fejezte ki, hogy a jövő évi költségvetésben pluszforrásokhoz juthat a nemzeti turizmusmarketing-szervezet. 2011-re 1%-os belföldi, valamint 2%-os külföldi vendégéjszakaszám-növekedést prognosztizált. Ugyanakkor kiemelte, hogy a konferenciaturizmusban 5%-os forgalombővülés elérése a cél. Ennek érdekében újraindítják a sport és a konferencia nagyköveti programot, és megpróbálnak minél több nagy- és közepes méretű konferenciát hazánkba csábítani.
Ebben nyújt segítséget a közelmúltban felállt MICE-iroda az MT Zrt-n belül. Elindult a Légi Marketingalap révén új légitársaságok hazánkba csábítása is, jövőre indul a jet2.com edinburgh-i járata hetente háromszor, de van érdeklődés további szállítók részéről is. Elképzelhető, hogy hamarosan Debrecenbe is lesz napi menetrendszeri járat.
Az új vezérigazgató fontosnak tartja a szakmai értékesítés-ösztönzést, ennek érdekében a három jelentős hazai turisztikai szakvásár (Utazás, Spa & Wellness, BTS) nulladik napján a hazai szakembereknek workshopokat rendeznének. külföldön az eddigieknél több vásáron kívánnak megjelenni, de költséghatékonyan. Ezért főleg szakmai vásárokon vennének részt, és nagyobb figyelmet fordítanak a környező országokban való megjelenésre.
A Magyar Szállodaszövetséggel egyeztetve tervezik a Budapest Winter Invitation kampány országos kiterjesztését. A külképviselői hálózatot harmonizálni fogják a Magyar Fejlesztési Bank érdekeltségi körébe tartozó többi szervezet irodahálózatával. Horváth Gergely felhívta a figyelmet a TDM-rendszerben rejlő lehetőségekre, különösen arra, hogy a pályázati források 40-60%-át marketingre költhetik a szervezetek.