Pálinka, tej és hungarikumok az Újszilvási Ágyaspálinka Fesztiválon
Idén először hungarikumok vendégeskednek az Újszilvási Ágyaspálinka Fesztiválon, amely most is kétnapos lesz. A fesztivál május 23-án, pénteken nyit, fellép többek között Korda György és Balázs Klári, DJ Dominique, Janicsák Veca és Gáspár Laci.
A Bolyhos Pálinkafőzde ebben az évben május 23-24-én rendezi meg, immár kilencedik alkalommal, az Újszilvási Ágyaspálinka Fesztivált. A korábbi években a Kiváló Magyar Élelmiszerek vendégeskedtek a rendezvényen, idén először jó néhány hungarikumot ismerhetnek meg közelebbről a fesztiválozók.
„Úgy véljük a KMÉ-díjas termékek sikere egyértelművé tette, hogy a pálinkát szeretők széles tábora kedveli a minőséget. Most, amikor kellő súllyal sikerült ráirányítani a figyelmet a hazai termékekre, és amikor végre megfelelő helyre kerültek a hungarikumok a hazai értékek között, nem is gondolhattunk másra, mint hogy jó néhányat ezek közül bemutassunk ingyenesen látogatható rendezvényünkön” – mondta Bolyhos Zoltán a fesztivál ötletgazdája. Az Újszilvási Ágyaspálinka Fesztiválon önálló kiállítóként ismerhetik meg majd a vendégek egyebek mellett a karcagi birkapörköltet, a kalocsai paprikát, a szikvizet és a fröccsöt, illetve az összes eredetvédett pálinkát is.
Ugyanakkor a fesztivál kísérő rendezvénye is egy hazai cég hazai termékét mutatja be.
Talán szokatlan egy pálinkafesztiválon, de idén igaz lesz: ez a termék a magyar tej. Május 23-án az Alföldi Tej családi napot rendez a fesztivál területén, remek programokkal. Fellép többek között a ByTheWay, Zoltán Erika, Korda György és Balázs Klári, DJ Dominique és Bárány Attila. Szombaton pedig, mások mellett Janicsák Vecát, Gáspár Lacit, Lakatos Krisztiánt és a Dolly Rollt is láthatja a közönség.
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.