Pályázati lehetőség bormarketingre

Az Agrármarketing Centrum nyílt pályázati felhívást tesz közzé a 2011. évi közösségi bormarketing program keretében a 2011-ben, Észak-magyarországi, valamint a Dél-lengyelországi régióban, a magyar borkultúra, borászatok, borok népszerűsítése érdekében, helyi, regionális rendezvényeken, fesztiválokon, vásárokon való megjelenések, áruházláncokban értékesítés ösztönző akciók, valamint Lengyelországban borkóstoló szervezése támogatására.

A támogatás célja a magyar borkultúra, borászatok, borok népszerűsítése Magyarországon, Lengyelországban, és marketingjének elősegítése.

A támogatás igénybevételére jogosult a mezőgazdasági termék előállításával, feldolgozásával és értékesítésével foglalkozó természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiség nélküli gazdasági társaság.

A jogi személyiségű és jogi személyiség nélküli társaságok, valamint non-profit szervezetek (non-profit gazdasági társaságok, egyesületek, alapítványok, szövetségek stb) esetében az állami tulajdon (állam, önkormányzatok, köztestületek) tulajdoni aránya nem haladja meg a 25 %-ot, mely feltételnek történő megfelelést a pályázó a pályázatához csatolt alapító okirattal (társasági szerződéssel ) köteles igazolni.

A támogatásban részesíthető tevékenységek

- Helyszín-, terem-, stand-, sátor-, faház- kóstoltató pult bérlet, az installáció szállítása, építése, dekorálása és bontása

- A bemutatásra, kóstoltatásra, árusításra szánt minták helyszínre és visszaszállítása

- A rendezvények személyi és technikai feltételeinek (hostess, hűtőszekrény, kóstoltatási eszközök bérlete, vásárlása, ízközömbösítő falatkák, víz, áram, őrző-védő szolgálat stb.) biztosítása maximum a pályázati összeg 25 %-áig

- A résztvevőkről szóló promóciós, reklám anyagok elkészítése, közös marketing kampányuk megszervezése

- Reklám, hirdetés, különböző médiában, hirdetési felület, adásidő- és felületfoglalás

- A rendezvények népszerűsítését célzó kiadványok, táblák, molinók, plakátok, szórólapok stb. készítése, fotózás költsége

- A rendezvények reklámozási költségei, kiemelve a „Nemzeti Bormarketing Program” és az Agrármarketing Centrum támogatást

- Olyan kiadvány készítése, amely elősegíti a magyar borok, borkultúra népszerűsítését, és felhívja a figyelmet a borturisztikai és gasztronómiai szolgáltatásokra. Ezen tevékenységre Pályázó, csak a pályázati összeg maximum 10 %-át fordíthatja

- Személyi jellegű költségek. Személyi jellegű költségként kizárólag olyan tevékenységre vonatkozó költségek számolhatók el, amelyek nem tartoznak az adott személy, vagy megbízott (megbízási szerződéssel) munkahelyén, a munkaköri leírásában szereplő elvégzendő kötelezettségei közé

- Rendezvényt minimum 10 olyan településen kell rendezni, amelynek a lakossága minimum 10.000 fő.

- Értékesítés ösztönző akciót olyan áruházláncban kell szervezni, amely országosan (Magyarországon, illetve Lengyelországban) minimum 5 db üzlettel rendelkezik, melyek alapterülete egyenként 1000 m2-t meghaladják

- Borbemutató szervezésével kapcsolatos személyi és technikai feltételek biztosítása. A borbemutatón minimum 30, borokkal, borászattal foglalkozó szakember részvételét kell biztosítani.

A rendelkezésre álló forrás nagysága bruttó 5.000.000 Ft.

A támogatás vissza nem térítendő, utófinanszírozású, a pályázati tevékenységre (nem a rendezvény/program megvalósításának teljes költségeire vonatkozóan) 70%-os támogatás.

A támogatást támogatott szolgáltatás formájában kell nyújtani, nem tartalmazhat a termelőknek adott közvetlen kifizetést.

A pályázatok beérkezésének határideje 2011. január 31.

(forrás: amc.hu)


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.