– Megvettük a 170 ezer forintos online pénztárgépet, öt napig működött, majd elromlott. A szerelő szerint a NAV szoftverfrissítését nem bírta a gép. Megjavította, de két nap múlva megint leállt. Az ötödik alkalommal a szerviz elvitte a gépet, cserekészüléket azonban csak 70 ezer forint letéti díj ellenében akart adni. Mindezt a nyár kellős közepén, amikor a vevők egymás kezébe adják a kilincset, nincs időnk a nyugtaadással bajlódni – panaszolja egy balatonfüredi boltos, akinek a története messze nem egyedi.
Megkeresésünkre sem a NAV-nál, sem a Nemzetgazdasági Minisztériumnál nem tudták megmondani, hány esetben fordult elő meghibásodás, pedig az online rendszer lényege éppen az, hogy az adóhatóság folyamatos adatkapcsolatot tart fenn a kasszákkal, így azok meghibásodását is látnia kell.
A cikk ezen a linken folytatódik.
Forrás: Népszabadság Online