A weboldal forgalma 2010-ről 2012-re 25 százalékkal emelkedett, tovább erősítve az Accor kulcsszerepét az e-turizmusban.
A helyi elvárásokhoz és a vendégek speciális igényeihez alkalmazkodó oldal jelenleg az 14 nyelven, 31 változatban érhető el. Még idén törökül és arabul is foglalhatnak a vendégek.
A legjobb árat és a foglalható utolsó szobák elérhetőségének garantálása mellett a vendégek e-mailben akár a pezsgőt, expressz reggeli, késői kijelentkezést is megrendelhetik – ismertette Remy Merckx, az Accor online sales igazgatója.
Az Accorhotels.com 2013-ban bemutatott új generációs mobilalkalmazásán keresztül lehetővé vált, hogy 90 országban a szállodavállalat mind a 3500 hotelében foglalhassanak szállást a vendégek. 2012-ben több mint 10 millióan használták az Accor mobilalkalmazásait és mobil weboldalait.
Az Accorhotels.com már több mint 200 000 tagot számlál Facebook-oldalán, ahol rendszeresen jelentkezik exkluzív játékokkal és versenyekkel.
2012-ben a webes csatornák a szobafoglalások 27,8 százalékát biztosították. A digitális eladások növekedése a magas színvonalú szolgáltatásoknak köszönhetően várhatóan folyamatosan növekedni fog, így 2016-ra a szobák online értékesítése el fogja érni az 50 százalékot.