A Forma-1 Magyar Nagydíj idején második alkalommal rendezik meg az Origo Buborék Fesztivált, amelynek célja, hogy a fogyasztók megismerkedhessenek a magyar piacon elérhető, egyre népszerűbb buborékos italokkal. A program során lehetőség nyílik világhíres márkák és új tételek felfedezésére is, valamint olyan italok "tesztelésére", amelyeket csak ritkán vagy egyáltalán nem kínálnak pohárban a vendéglátóhelyeken - adták hírül közleményben a szervezők.
Az idei fesztiválon kiemelt helyet kapnak a magyar termékek; a Buborék-borbárban a magyar habzó- és gyöngyözőborok széles választékát, fiatal borászok újdonságait kóstolhatják meg a vendégek.
Huszonöt kiállító és több mint száz termék jelenik meg a fesztiválon, és számos újdonság is bemutatkozik. A piac meghatározó szereplői, a legnagyobb forgalmazók is részt vesznek a tematikus rendezvényen, amely a szervezők szerint azt jelzi, hogy a magyar italkultúra új irányzatát képviselik a buborékos italok, hiszen egyre nagyobb a kereslet a minőségi pezsgőkre, champagne-okra és szénsavas borokra.
Az egyedülálló italkínálat mellett különleges gasztronómiai választékra is számíthatnak a látogatók, a zenei élményről pedig a Belmondo, az ILL Cows feat. Lez Carrera, a Manoya, a Good Time Boys és az Elefánt zenekar gondoskodik csütörtöktől vasárnapig, pénteken és szombaton a koncertek után pedig a Compact Disco lemezlovasa, Lotfi Begi gondoskodik a pezsgő hangulatról éjfélig.
A Forma-1 rajongók LED falon nézhetik a hétvégi futam közvetítéseit, a kiállítói standok pedig délután két órától várják a buborékra vágyókat. Érdekességként kóstolható lesz a pilóták kedvence, a győzelmi pillanatokban locsolt Mumm Cordon Rouge champagne is.
Pezsgők és habzóborok széles választékát kínálja a Buborékfesztivál
(MTI) - Pezsgők, cavák, proseccók és habzóborok széles választékát kóstolhatják végig a látogatók a Buborék Fesztivál négy napja alatt július 25. és 28. között a budapesti Erzsébet téren, ahol az italok mellett gasztronómiai csemegékkel, könnyűzenei koncertekkel és Forma-1-es közvetítéssel várják a látogatókat.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése
A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata
A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat
A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.