A most piacon lévő füzet április 30-ig érvényes first minute árakat tartalmaz, amelyek 20-30 százalékos árelőnyt kínálnak a későbbiekben publikált árakhoz képest. A cég heti 14 charterjárattal programozza célterületeit. 2010-ben is a társaság lett a MALÉV charterflottájának legnagyobb bérlője. Idén 39 üdülőterületet kínál 427 szálláshellyel. 2010-ben még a korábbiaknál is nagyobb hangsúlyt fektetnek a buszos üdülések autóbuszos gyűjtőjáratainak megszervezésében, így Görög-, Horvát-, és Spanyolországba szinte az ország teljes területéről lefedettséget biztosítanak. Ugyancsak a megújulás része, hogy az egyes desztinációk bizonyos szállásainak értékesítését úgynevezett „IBUSZ-Plusz” szolgáltatásokkal támogatják, például fakultatív programokkal, reptéri transzferrel vagy parkolóval.
A nyaraló programokon kívül külön katalógusban jelennek meg február végén a népszerű városlátogató és körutazás programok a korábbi évekhez hasonló tematikával, de bővebb kínálattal. Az exkluzív ajánlatokat a 2010-ben először megjelenő Prémium katalógus tartalmazza - amely az 5 és 5Plusz csillagos mediterrán és egzotikus utakat kínálja a legigényesebb vásárlói rétegnek. Görög, spanyol, török, Bali-szigeti, thaiföldi exkluzív ajánlatok szerepelnek a várhatóan március 7-én megjelenő katalógusban.
Az Utazás Kiállításon debütál a társaság megújuló honlapja, amely már nem csak egy utazási ajánlatokat felvonultató weboldal lesz, hanem komplex szolgáltatásokat is kínáló portál. Az ügyfelek az utazási ajánlatok mellett számos hasznos információt kaphatnak az utazásról, valamint kedvezményesen vehetnek igénybe szolgáltatásokat. Ehhez számos céggel kezdeményezett együttműködést az IBUSZ. A nagyközönségi online értékesítésben áttörést jelent az új B2C modul, amely a piacon egyelőre még nem megszokott módon 100%-os online ügyintézést tesz lehetővé, a foglalástól a voucher nyomtatásáig, segítségével valós idejű foglalás végezhető a társaság árualapjában és bankkártyás fizetésre is alkalom nyílik. Az IBUSZ viszonteladói partnerhálózatának közel 70%-a már a társaság hasonlóan felhasználóbarát online B2B rendszerét használja.
Folytatódik a társaság tavaly nagy sikerrel bevezetett, a piacon egyedülálló Alkudj és nyaralj című akciója, amelynek lényege, hogy különböző árkategóriákban, - de már legkevesebb 5000 forinttól - egy hetes tengerparti nyaralást biztosít a társaság az utasoknak, akik a nyaralás kezdete előtt 1 héttel tudják meg, hogy mely célterületre, és mely szálláshelyre utazhatnak. Tavaly egy hét alatt fogytak el az akcióra fenntartott kontingensek, így az IBUSZ idén jelentősen növeli a kapacitást, és még több külföldi partnert von be. Charteres utat már 40 ezertől lehet foglalni az akció keretében. Az Alkudj és nyaralj-ról általánosságban elmondható, hogy a hivatalos részvételi díjak 50 százalékáért kínálja az utakat.