A járatsűrítés alkalmából rendezett fogadáson Rola Obeid, a légitársaság Magyarországért felelős területi igazgatója elmondta: az idén januárban indult Doha-Budapest-járat utasforgalmi teljesítménye minden elvárást felülmúlt. Ugyanakkor felmerül a kérdés, hogy a Románia és a Közel- Kelet között ingázó olajipari forgalom kiesését a korábban Bukarest érintésével közlekedő járaton kiváltja-e a magyar piac illetve a Ferihegy vonzáskörzetének forgalma. Rola Obeid - akit posztján azóta a cseh Martin Sprongl váltotta - megnyugtatott: az előzetes foglalások alapján ígéretesen néz ki a közvetlen napi járat forgalma. Jost Lammers a Budapest Airport vezérigazgatója a közeli múltba tekintve sorolta az egy évvel ezelőtti ígéreteket: a dohai viszonylat napi járat lesz és közvetlen, majd valamikor pedig széles törzsű géppel repülik a bő ötórás útvonalat. Ebből kettő már megvalósult – hangsúlyozza Lammers, bízva benne, hogy egy helyre kis A330-as vagy valami hasonló a Qatar a flottájából sem tartozik majd soká’ az álmok birodalmába.
A napi járatot most még az A320-as típus repüli. De keskeny törzs ide vagy oda, kényelmes a fedélzet, mint arról korábban a Turizmus Online hasábjain beszámoltunk. És a Liszt Ferenc repülőtér is igyekszik megállni a helyét nagy régiós vetélytársa, (a Qatar által szintén repült) Bécs-Schwechat ellenében, melyhez további fejlesztéseket tervez a BA – tette hozzá a vezérigazgató.
A járat Dohából reggel 9-kor száll fel és 13.35-kor landol Budapesten, vissza 17.35-kor indul és Katarba érkezik magyar idő szerint 23.45-kor. A bukaresti járatot szeptember óta Szófiával kombinálja a légitársaság.