Sárban dagonyáztak a márkák a Soundon

Soha ennyi ember és soha ennyi eső nem volt a Mastercard Balaton Soundon. A márkák megáztak, de ott voltak a helyszínen, mint ahogy a Kreatív fotósa is.

Összesen 145 ezer látogatót vonzott Zamárdi szabadstrandjára a hétfő hajnalban véget ért Mastercard Balaton Sound – áll a szervezők közleményében. A vendégek közel fele külföldről érkezett, a bérletek már elővételben elkeltek. A Telekom támogatásával és a Ustream segítségével a Sound élő streaming közvetítése több mint 300 ezer megtekintést ért el. A közleményben azzal is tréfálkoznak, hogy soha ennyi látogató és soha ennyi eső nem érkezett a Balaton Soundra, mint idén.

A Kreatív helyszínen tartózkodó fotósát viszont idén is elsősorban a márkák, márkahelyszínek, hoszteszek érdekelték, magyarán minden, aminek marketinges vonatkozása van. Derekasan végig is kattintgatta a márkákkal nem szolidan feldíszített fesztivált, a képeket a fotókra kattintva megnyíló galériákban tekinthetik meg.

Múlt heti fesztiválajánlónkban a márkák és a helyszínek kapcsán a szervezőket is megkérdeztük. Akkor Fülöp Zoltán alapító így nyilatkozott: „Messziről nézve mondhatnánk, hogy a Sound egy szponzortemető, hiszen itt a márkák jelen akarnak lenni. Arra viszont hangsúlyt fordítunk, hogy ne molinóval, vagy szórólapozással jelenjenek meg, hanem csináljanak valami izgalmasat és hasznosat, vagy közösen találjunk ki ilyeneket. A MasterCard Balaton Sound esetében a névadónk mellett a korábbi névadó, a Heineken, illetve a Telekom a legerősebb partnerünk."

Tavaly óta teljesen átalakult a Sound helyszíne is. A kempingek egy külső területre költöztek, így idén a szabadstrand egészét elfoglalta a fesztivál. A Nagyszínpad mellett gigantikus virágok és más látványosságok épültek, a Balaton vízére pedig egy húszméteres Balaton Sound felirat került. A helyszínek kapcsán Fülöp Zoltán elmondta: „A Nagyszínpadunk tavaly több tervezési díjat nyert, az egy nagyon látványos helyszín, de idén az egész fesztivál varázslatos külsőt kapott. Hervé ArtCom képzőművésznek köszönhetően egy 3 méter magas, 20 méteres Balaton Sound felirat úszik a vízen, amelyről meggyőződésünk szerint ezrével készülnek majd fotók. Ugyancsak vele közösen terveztünk és hoztunk létre megannyi hatalmas virágot, ami a fesztivált díszíti, látványos lampionok és izzósorok ejtik majd ámulatba a vendégeinket éjszakánként. A szponzoraink felé elvárásként fogalmaztuk meg, hogy ne egy sörsátorban, vagy koncertszínpadban gondolkodjanak, hanem legyen innovatívak."


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.