Az elmúlt hetek dunai árvize a lakosság és a közintézmények mellett a vállalkozásoknak, vendéglátóhelyeknek is nehézségeket, károkat okozott. A világ vezető napi fogyasztási cikkeket gyártó vállalata, a Procter & Gamble a HoReCa szektor vállalkozásainak nyújt segítséget az árvizet követő kárelhárításban azzal, hogy a munkálatokhoz kifejezetten az éttermek, hotelek, vendéglátóegységek számára gyártott, nagy kiszerelésben elérhető fertőtlenítő, mosó- és tisztítószereket biztosít.
A P&G a HoReCa szektor szakmai szervezetein keresztül már közzétette a felajánlást. Az érintett vendéglátóhelyek 2013. július 10-ig az [email protected] e-mail címen jelezhetik igényüket, a cég és a kapcsolattartó adatainak, valamint a vendéglátóhely kapacitásának megadásával, továbbá az árvíz során elszenvedett kár rövid leírásával, fényképes bemutatásával.
A Procter & Gamble bízik benne, hogy az árvízi védekezés utáni helyreállító munkákat a felajánlott termékekkel könnyebbé tudja tenni, hogy az éttermek, vendéglátóegységek és szálláshelyek mihamarabb régi állapotukban fogadhassák a vendégeket, és visszatérhessenek a megszokott üzletmenethez.