Idén első alkalommal osztották ki az ADCE által szervezett XIPAX-díjat. Az online megmérettetésre bármelyik ügynökség benevezhetett. A felhasználó-közösség szavazatai alapján kiválasztott legjobb tíz kreatív munkából az ADCE testülete az Euro RSCG Düsseldorf Transparent Man hajléktalanokkal foglalkozó tcr-kampányát ítélte a legjobbnak.
A FiftyFifty nevű németországi hajléktalanújságnak ingyen, önkéntes munkával karácsonyi ajándékként készített kampányt már a Szívlapáton is megkönnyeztük.
A versengés magyar vonatkozása, hogy az Artificial Group három nevezett munkájából, a Wellis Hungary vállalat Fullmoon Jeans márkájának készített kreatívját a közönség az első tízes shortlistre szavazta be, így a nemzetközi szakzsűri elé kerülhetett.
A versenyre 365 nevezés érkezett 12 országból. A legtöbb nevezés, 101 Svájcból érkezett, utána Németország és Ausztria következik.