Színes turisztikai kínálat, egészségturizmus, fitness, lakóbuszok, vitorlások, kajakok, biciklik, hegymászással és búvárkodással kapcsolatos standok, és idén először a tz/Münchner Merkur újságcsoporttal közösen szervezett autónapok csalogatták az érdeklődőket. A több mint 50 országból érkezett 1200 kiállító 5 napon át mintegy 70 ezer négyzetméteren mutatta be ajánlatait. A vásár díszvendége Magyarország után idén Szlovénia volt. Az új, élményközpontú tematikának, a színes programoknak, változatos kínálatnak is köszönhetően, a kiállítást ebben az évben 25%-kal többen, azaz kb. 120 ezren keresték fel, köztük feltűnően sok fiatal és kisgyerekes család.
A Magyar Turizmus Zrt. standja a stratégiai célokkal összhangban, idén is a Magyarországi vizek jelentőségére kívánta felhívni a figyelmet. Ebben az évben 60 négyzetméteren 13 társkiállító adott információt személyesen, illetve kiadvány segítségével az érdeklődök számára. A magyar ajánlatokat Molnár László látványpéksége tette még kívánatosabbá. Emellett a Magyar Turizmus Zrt. marketingtervének megfelelően, az egészségturizmus kínálatot képviselve a Zahnklinik Ungarn fogászati tanácsadása várta a látogatókat. A tavalyi nagy sikerű Facebook akció után, amikor is az MT Zrt. németországi képviselete és a Zahnklinik Ungarn együttesen „varázsolt mosolyt“ az akció nyertesének az arcára, az érdeklődők a standon készült fotójukkal idén is benevezhettek az újabb közös Facebook akcióba, melynek nyertese ezúttal 5000 euró értékű fogászati kezelést nyer Magyarországon.
Sikeres magyar megjelenés Bajorország legnagyobb turisztikai kiállításán
Február 23-26. között harmadik alkalommal került megrendezésre Münchenben a f.re.e (Freizeit, Reisen, Erholung), a CBR utódja, Bajorország legnagyobb turisztikai kiállítása, amely új, fiatalos megjelenésével kifejezetten az élményközpontúságra helyezi a hangsúlyt.

Jön az Országos Étterem Hét
Szerdától lehet asztalt foglalni a tavaszi Országos Étterem Hét rendezvényre, amelyen több mint 200 vendéglátóhely, köztük 14, Michelin-ajánlással rendelkező étterem menüiből lehet majd választani.

Egy korty Ázsia reggelire
Kulturális ízkavalkáddal hódít az új belvárosi brunchozó.

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.

Szállodatörténelmet ír a Hunguest
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott

Ráborították az asztalt a Bookingra
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése
A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.

Vendégélmény fokozása az AR segítségével
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.