A rendelkezésre álló statisztikák alapján a svájci vendégek elsősorban Budapestre és környékére látogatnak, így a képviselet ezen akciójának célja a régió újdonságainak és fejlesztéseinek bemutatása volt.
A Schweizer Illustrierte, a SonntagsBlick, a Tele Magazin, a Touring Magazin és az egyik legolvasottabb fiataloknak szóló újság, a 20 Minuten munkatársai Budapest legújabb turisztikai szolgáltatásait ismerhették meg, amelyek kedvezményes vagy térítésmentes bemutatását a képviselet ezúton is köszöni a szolgáltatóknak.
A svájci média képviselő elismerően szóltak a város hangulatáról, sokszínűségéről, külön kiemelve az egyedi, csak erre a városra jellemző fiatalos hangulatot. Kirobbanó siker volt a MÜPA koncert, a „dine around” program, valamint a legújabb, motorcsónakos városnézés is.
A képviselet Budapest további népszerűsítése mellett tervezi Magyarország más rejtett kincseinek bemutatását is, illetve külön hangsúlyt kap a 2011-es marketing munkatervben a MICE szektor újbóli megszólítása is - tudtuk meg a Magyar Turizmus Zrt. Németország- Svájc Igazgatóságától.