Az akció honlapjának ( www.budapestwinterinvasion.com) látogatottsága az előző évhez képest csaknem megnégyszereződött, március végéig több mint 157 ezren nézték meg a budapesti látogatásra csábító, nyolcnyelvű honlapot, amelyen közel 760 ezer oldalletöltés történt (ez az előző évhez képest 603 százalékos növekedést jelent).
Az akció több nézőpontból történő értékelése érdekében a Magyar Turizmus Zrt. kérdőíves felmérésben gyűjtötte össze az akcióban részt vevő vendégek, szállodák és egyéb szolgáltatók tapasztalatait, észrevételeit. Ebből kiderült, hogy a BWI akció keretében a vendégek a legnagyobb arányban Nagy-Britanniából, Németországból, Franciaországból, Olaszországból, Spanyolországból és az USA-ból érkeztek. A különböző televíziós és újsághirdetések mellett, a vendégek elsősorban az internetről, illetve maguktól a szállodáktól értesültek az akcióról. A vendégek többsége városnézéssel, kulturális programokkal és fürdőzéssel töltötte idejét. A megkérdezettek válaszaiból kiderült, hogy 75,6%-uk három éven belül szívesen visszatérne Budapestre, és 94,4%-uk ajánlaná barátainak, ismerőseinek a magyar fővárost. A szállodák túlnyomó többsége (94,6%) elégedett volt a Magyar Turizmus Zrt. által megvalósított promócióval, és újra részt venne az akcióban.