A rendezvényt a Turizmus Trendet is megjelentető Medical Tribune Kiadó szervezte, a Magyar Turizmus Zrt. társrendezésével. Minden korábbinál több, összesen 180 kiállító vett részt a vásáron, a kiállítási terület nagysága elérte az 1200 m2-t – emelte ki Oláh Ingrid kiállítási igazgató. Hat országból jöttek kiállítók: wellnessés gyógyfürdők, szállodák, turisztikai információs irodák, regionális marketingigazgatóságok, wellnesstermékek és berendezések gyártói és forgalmazói. A kiállítók kétharmada turisztikai szolgáltató volt, az idén minden korábbinál több utazási iroda is képviseltette magát a rendezvényen.
A Magyar Turizmus Zrt. jóvoltából hét országból 15 touroperátor ismerkedhetett meg a kiállításon a hazai wellnesskínálattal. A rendezvény első két napján két szakmai konferencia vonzotta eszmecserére a turizmus és a fürdőkultúra szakembereit. Az Econoconsult tanácsadó cég Egészségügy – egészségturizmus 2006 után című tanácskozásán 140, a Magyar Turizmus Zrt. és a kiállítás szervezői által a wellness és a marketing összefüggéseiről szóló konferencián 250 fő vett részt. A Spa&Wellness kiállításon kiosztották a Magyar Marketing Szövetség által odaítélt marketingdíjakat. Tonk Emil, a bírálóbizottság elnöke nyújtotta át a rendezvény színpadán az elismerést a Neckermann és a Puchner Kastélyszálló közös standja, valamint a Danubius Hotels Rt. képviselői részére. A kiállítás hivatalos lapja, a Spa& Wellness Magazin 10 ezer példánya fogyott el a kiállításon, amelyen összesen 21 ezer látogatót regisztráltak.
A kiállítást Lamperth Mónika, az Önkormányzati és Területfejlesztési Minisztérium tárcavezetője nyitotta meg, aki beszédében utalt rá, hogy ő maga is híve a wellnesskúráknak. A miniszter aszszony ezt követően Oláh Ingrid kiállítási igazgató társaságában végigjárta a rendezvényt, s ellátogatott a Turizmus Trend standjához is Az év projektje: Összefogás az egészségért – a Neckermann és a Puchner Kastélyszálló A rendezvényen igyekezett minden kiállító kitenni magáért. Képünkön a Danubius Hotels Rt. színvonalas standja Hévíz szolgáltatói egységes, közös standon állítottak ki A látogatók megkóstolhatták Nagy Péter, a Puchner Kastélyszálló séfjének finomságait A rendezvény társszervezője a Magyar Turizmus Zrt. volt A marketingdíjak átadása: középen Tonk Emil, balra Farkas Andrea (Neckermann), Kőnig Erika (Danubius Hotels Rt.) A Balaton turisztikai kínálatában egyre hangsúlyosabb szerepet játszik a gyógy- és wellnesturizmus, amint azt az egységes Balaton-standon is láthattuk Az idén első alkalommal állított ki a Spa&Wellness kiállításon a Magyar Egészségturizmus Marketing Egyesület, amely harmincöt szolgáltatót fog össze Az Androméda Travel standján helyet kapott a sövénykúti kecsketejből készülő háziszappan és kecsketejfürdő előállítója, Kiss Mihály Nyírmártonfalváról Nagy érdeklődés fogadta a kísérőprogramokat, így a gyermekaerobik-bemutatót is'