Sörivással támogassa csapatát

A Borsodi Sörgyár bejelentette, hogy a tavalyi nagy sikerre való tekintettel idén újra indítja a hazai labdarúgást támogató akcióját. A 2012. március 1. és május 31. között futó akcióban a Borsodi Sörgyár mintegy 35 millió forinttal támogatja az NB I-es és NB II-es csapatokat. Ezen felül a focirajongók minden üveg, vagy doboz Borsodi vásárlása után beküldhetik a kupakban és nyitófülön lévő sorszámot és dönthetnek arról, hogy melyik csapatnak adják a palackonkénti 10 Ft-os támogatási összeget.

„Legfőbb célunk, hogy az akcióval minél több Borsodi fogyasztót ösztönözzünk kedvenc focicsapatának támogatására” – nyilatkozta dr. Sükösd Zsuzsa, a Borsodi Sörgyár jogi és vállalati kapcsolatok igazgatója.
"Az MLSZ nagyon örül annak, hogy a tavalyi siker után a szurkolók idén is támogathatják kedvenc klubjukat a Borsodi kezdeményezésének köszönhetően. Minden olyan kiváló kezdeményezés, amely a nézőszám emelésére irányul, ráadásul élvezetes is a szurkolóknak, az MLSZ céljaival összhangban áll, azokat támogatja.” - nyilatkozta dr. Borbély Zoltán, az MLSZ Jogi- és Sajó iroda vezetője.

A Borsodi évek óta elkötelezett támogatója a hazai labdarúgásnak, legyen szó a válogatottról, a profi csapatokról, vagy éppen az amatőr baráti közösségekről.
A Sörözz a csapatodért kezdeményezést a szurkolók örömmel és lelkesedéssel fogadták 2011-ben, mikor az akció során több mint 700 ezer alkalommal nyilatkoztak a 10 Ft-os támogatási összeg sorsáról. Mindennek köszönhetően a Borsodi közel 45 millió forinttal támogatta a hazai labdarúgást, közvetlenül az NB I-es és NB II-es csapatokat. Akkor a szurkolók összesen 7 132 920 Ft-ot gyűjtöttek kedvenc csapataiknak, melyen felül a Borsodi Sörgyár 37,5 millió Ft-ot utalt át az akcióban résztvevő csapatoknak.

A tavalyi nagy sikerre való tekintettel, a Borsodi idén márciusban újra elindítja akcióját. A korábbiakhoz hasonlóan ismét egy jelentős támogatási összeget garantál a klubok számára, másrészről pedig a Borsodi fogyasztók döntésére bízza, hogy melyik hazai csapatot részesítik további támogatásban. A vállalat szerződéseket kötött az egyes klubokkal, amelyekben rögzítette az összességében 35 millió Ft támogatási összeget. Az e fölötti, üvegenkénti és dobozonkénti 10 Ft sorsáról a szurkolók önmaguk dönthetnek, kedvenc csapatuk kiválasztásával. A szurkolóknak tehát nincs más dolguk, mint a www.borsodi.hu oldalon beírni vagy a megadott telefonszámra sms-ben elküldeni a kupakban, vagy a doboz nyitófülén lévő kódot, majd a listából kiválasztani a kedvenc csapatot. A vendéglátóipari egységek egyre hangsúlyosabb szerepet kapnak az akcióban, ahol a csapolt sör vásárlása után kapott kóddal lehet a szavazatokat eljuttatni.

A kiválasztható csapatok között szinte a teljes NB I és NB II mezőnye megtalálható. A kezdeményezés sikere érdekében a szurkolók összefogására és aktív részvételére van szükség, hiszen a csapatokhoz jutó pénzösszeg nagysága csakis attól függ, hogy a szurkolók, illetve Borsodi fogyasztók döntenek-e a Borsodi által felajánlott 10 Ft sorsáról.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.