A Törd fel a kódot játékban a legújabb Bond-lány, Bérénice Marlohe egy kalandos küldetésre invitálja a vállalkozó kedvű játékosokat, akiknek különböző akadályokkal kell megküzdeniük, hogy végül kinyithassák a kampány középpontjában álló titokzatos fémtáskát.
Az interaktív online kalandjáték a televíziós reklámkampánnyal egy időben, szeptember 21-én indul a www.heineken.hu oldalon. A vállalkozó kedvű játékosok feladata, hogy a képességeiket latba vetve teljesítsék a próbatételeket, ezzel megszerezzék a táskát nyitó kódokat. A virtuális kalandokban legjobban teljesítők egy mindent eldöntő élő bevetésen küzdhetnek meg a játék fődíjáért, az értékes nyereményt rejtő táskáért.
A Heineken 15 éve működik együtt a James Bond-sorozattal. A legújabb, Törd fel a kódot kampány havas hegyi vasútvonalak zegzugos mélyére kalauzolja a nézőket, hogy maguk is titkos ügynökké válhassanak. A televíziós reklámtól észrevétlenül eltávolodva, Bérénice Marlohe, az aktuális Bond-lány arra buzdítja a nézőket, segítsenek neki megküzdeni pár mindenre elszánt gazfickóval, és legyenek ők, akik végül elnyerhetik a titokzatos táska tartalmát. Aki elfogadja a kihívást, páratlan virtuális felfedezésekben és kalandokban részesülhet.
Mindezek mellett a világ számos pontján, jellegzetes helyszíneken zajlanak majd az egyedi Heineken-aktivitások, arra ösztönözve az ott megfordulókat, hogy teszteljék bátorságukat, játsszanak a különleges nyereményekért és kíváncsian várják az ősszel mozikba kerülő legújabb Bond-filmet, a 007-Skyfallt.