Garfield magyar betyár lett

2013. augusztus 21-én megjelent a SPAR negyedik matricás albuma, amely a hazai növény- és állatvilágot mutatja be. Az albummal a vállalat természetvédelmi és oktatási célokat is kitűzött, hiszen segítségével a gyermekek játékos formában ismerhetik meg saját környezetüket. A társadalmi felelősségvállalás jegyében a SPAR minden értékesített kék matricacsomag árából 1 forintot ajánl fel az Alapítvány a Budapesti Állatkertért közhasznú szervezetnek.

A cégcsoport Magyarország című matricás albuma saját ötletből, teljes egészében magyar fejlesztésként, holland licensz felhasználásával valósult meg. A kiadvány 65 oldalas és 200 matricának ad helyet. A benne szereplő szinte valamennyi magyarországi állat- és természetfotót a hazai élővilágot évtizedek óta fotózó, elismert magyar fotográfusok készítették. Az album szakmai mentora a Fővárosi Állatkert szóvivője, Hanga Zoltán volt, aki segített kiválasztani és bemutatni az itthoni élővilág szereplőit. A kiadvány attól is különleges, hogy a SPAR matricás albumainak főhősét, Garfieldet magyar betyárnak rajzolta meg szerzője, Jim Davis – kifejezetten ebből az alkalomból. Ehhez hasonlóra eddig még nem volt példa.

„A SPAR rendkívül büszke arra, hogy egy-egy ilyen promóción keresztül ismereteket tud átadni olyan értékek mentén, mint a tudásvágy, a kitartás és a természetszeretet” – mondta Saltzer Kornél, a SPAR Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója a vállalat sajtótájékoztatóján, amelyet a Fővárosi Állatkertben tartottak. Hangsúlyozta: a társadalmi felelősségvállalás jegyében a SPAR minden értékesített kék matricacsomag árából 1 forintot ajánl fel az Alapítvány a Budapesti Állatkertért közhasznú szervezetnek. Az adomány a hazai állatvilág és a természeti környezet javát szolgálja. A választás többek között azért esett erre az alapítványra, mert a fotókon szereplő állatok megismertetésében, és az album szakmai összeállításában nagy segítséget nyújtott a Fővárosi Állat- és Növénykert, amely évtizedek óta az egyik legfontosabb intézménye a hazai flóra és fauna bemutatásának.

A Magyarország című matricás albummal a SPAR arra kívánja felhívni a figyelmet, hogy a

hazánkban található állatvilág ugyanolyan értékes és sokszínű, mint a messzi tájak élővilága, mellyel a Szafarimánia, a Dzsungelmánia és az Óceánmánia albumon keresztül már korábban találkozhatott a közönség. Az album segítségével a gyermekek játékos formában ismerhetik meg saját környezetüket, az élővilágot, s jobban megértik, miért olyan fontos a környezetvédelem, a természet szeretete és tisztelete.

Ördög Nóra, az RTL Klub népszerű televíziós személyisége évek óta felbukkan a SPAR reklámjaiban, s ő lett a hazai állatok védelme és megismerése érdekében szervezett SPAR-kampány szóvivője is. Nóra nemcsak munkahelyi kötelességének tekinti a természetvédelmet, édesanyaként is elkötelezett támogatója minden olyan programnak, ami segíti környezetünk megóvását, illetve a gyermekek képzését, fejlődését.

A Magyarország album promóció részleteiről itt olvashat.

 

Forrás: Élelmiszer Online


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.