"Hogyan szúrsz ki egy vörösesszőkét a sötétben?" - tette fel a Dating in the Dark (Randi a sötétben) című társkereső műsor reklámja, amelyet sokan a vörösesszőkék elleni nyílt támadásnak véltek. A műsort készítő Virgin Media szerint azonban, éppen arra akarták bátorítani az embereket, hogy ne csupán a külcsínre, hanem az illető személyiségére is fordítsanak kellő figyelmet.
A brit reklámetikai hatóság (ASA) ugyanakkor egyetértett azokkal a panasztevőkkel, akik szerint a reklám komoly sértést jelenthet, és ezért nem kellene újra megjelennie.
Nagy-Britanniában a héten az ünnepekre készülő Tesco áruházlánc is alapos magyarázkodásba kezdett és vissza is vonta az egyik karácsonyi képeslapját, amelyen a Télapó egy vörös hajú kisgyereket tart az ölében azzal a felirattal: "A Mikulás minden gyereket szeret. Még a vörös hajúakat is".
A Dateing In The Dark trailer