A szakmai zsűri szavazatai mellett a legjobbak közé került filmekre on-line szavazhat a közönség, illetve a filmeket 3 kategória alapján értékelheti is.
Szavazni rövid regisztrációt követően április 21-ig lehet a linkre kattintva! (Vigyázat! Az osztrák iskolarendszer értékelése alapján a legjobb érdemjegy az 1-es, míg a legrosszabb az 5-ös.)
A BWI-kampányfilmet az osztrák piacon az elmúlt év január/februárjában az RTL csatornán 60 alkalommal sugározták. A TV-kampány keretében célcsoportba tartozó osztrák tévénézők közül több mint 1,3 millióan találkozhattak az RTL, az RTL2, a superRTL és a VOX csatornákon a magyar főváros forró fürdőibe csábító turisztikai ajánlattal, amely szerint a Budapesten szállodát foglalók grátisz éjszakát és fürdőbelépőt is kaptak ajándékba. Az osztrák piacra készült 20 másodperces TV-spot megtekinthető az MT Zrt. ausztriai külképviseletének honlapján is.