Személyre szabható biztosítási kalkulátor

Egy hét alatt több mint tízezren próbálták ki a Netrisk.hu honlapján elérhető utasbiztosítási rangsoroló felületet, amelynek segítségével már egyedi preferenciák alapján is rangsorolhatóak az utasbiztosítások. Az eddigi tapasztalatok alapján elsősorban a baleseti ellátásra kötnek biztosítást a külföldre indulók, míg legkevésbé a poggyász védelme motiválja a döntést.

Sikeresen debütált a piacvezető Netrisk.hu biztosítási portál által bevezetett utasbiztosítási rangsoroló szolgáltatás: a társaság adatai szerint az első héten több mint 10.000 ügyfél használta az új online felületet utasbiztosítása kiválasztására. A rangsoroló szolgáltatás lényege, hogy az ügyfelek egy skálán, csúszkák segítségével jelölhetik ki, mennyire tartják fontosnak biztosításuknál a megadott paramétereket. A kalkulátor pedig mindezen személyre szabott adatok alapján állítja sorrendbe 11 biztosítótársaság több mint 50 utasbiztosítási termékét.

Az első napok tapasztalatai szerint a szolgáltatást aktívan használók többsége a baleseti biztosítást és a termék árát tartja a legfontosabb szempontnak az utasbiztosítás kiválasztásakor. Ötös skálán a baleseti ellátás 4,5, az ár 4,4 ponttal esik latba. Még a harmadik helyen sem a poggyászkár, hanem a halálesetre szóló biztosítási tétel áll 3,4 ponttal, és csak ez után következik a sorrendben a poggyász (3,1) és a műszaki cikkek (2,3) védelme.

"Az új szolgáltatás segítségével könnyebb eligazodni az utasbiztosítások szolgáltatásai között, egyszerűbb a személyes igények alapján választani, amire láthatóan nagy igény van. Legalábbis ezt mutatják az első napok adatai” – hangsúlyozta Ertl Pál, a Netrisk.hu vezérigazgatója.

A személyre szabhatóság mellett a Netrisk utasbiztosítás kalkulátora idén abban is megújult, hogy immár azonnali kockázatviseléssel is lehet – akár az utazás előtt 2 perccel - utasbiztosítást kötni. Az autóval nyaralni indulók pedig igénybe vehetik a Netrisk Angyal egyedülálló autósegély szolgáltatását is, mely havi pár száz forintért segít a külföldön lerobbant autó javításában, szállításában és még szállodai ellátását, sőt továbbutazását is biztosíthatja. Ha pedig háromnegyed óránál többet kell várnia a Netrisk Angyalra, Ön a segélyszolgáltatás árát is visszakapja.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.