Sikeresen debütált a piacvezető Netrisk.hu biztosítási portál által bevezetett utasbiztosítási rangsoroló szolgáltatás: a társaság adatai szerint az első héten több mint 10.000 ügyfél használta az új online felületet utasbiztosítása kiválasztására. A rangsoroló szolgáltatás lényege, hogy az ügyfelek egy skálán, csúszkák segítségével jelölhetik ki, mennyire tartják fontosnak biztosításuknál a megadott paramétereket. A kalkulátor pedig mindezen személyre szabott adatok alapján állítja sorrendbe 11 biztosítótársaság több mint 50 utasbiztosítási termékét.
Az első napok tapasztalatai szerint a szolgáltatást aktívan használók többsége a baleseti biztosítást és a termék árát tartja a legfontosabb szempontnak az utasbiztosítás kiválasztásakor. Ötös skálán a baleseti ellátás 4,5, az ár 4,4 ponttal esik latba. Még a harmadik helyen sem a poggyászkár, hanem a halálesetre szóló biztosítási tétel áll 3,4 ponttal, és csak ez után következik a sorrendben a poggyász (3,1) és a műszaki cikkek (2,3) védelme.
"Az új szolgáltatás segítségével könnyebb eligazodni az utasbiztosítások szolgáltatásai között, egyszerűbb a személyes igények alapján választani, amire láthatóan nagy igény van. Legalábbis ezt mutatják az első napok adatai” – hangsúlyozta Ertl Pál, a Netrisk.hu vezérigazgatója.
A személyre szabhatóság mellett a Netrisk utasbiztosítás kalkulátora idén abban is megújult, hogy immár azonnali kockázatviseléssel is lehet – akár az utazás előtt 2 perccel - utasbiztosítást kötni. Az autóval nyaralni indulók pedig igénybe vehetik a Netrisk Angyal egyedülálló autósegély szolgáltatását is, mely havi pár száz forintért segít a külföldön lerobbant autó javításában, szállításában és még szállodai ellátását, sőt továbbutazását is biztosíthatja. Ha pedig háromnegyed óránál többet kell várnia a Netrisk Angyalra, Ön a segélyszolgáltatás árát is visszakapja.