A Magyar Turizmus Zrt. sátrában a játékos feladatok mellett a tájékoztatásra is hangsúlyt fektetnek, hiszen a vállalat célja, hogy a külföldi közönség ne pusztán fesztiválhelyszínnek, hanem vonzó úticélnak is tekintse Magyarországot az év minden szakaszában - szerepel a cég MTI-hez eljuttatott közleményében.
A helyszínen napra kész információkkal szolgálnak Magyarország turisztikai kínálatáról, és tesztelhetők lesznek az idei szakmai kiállításokon sikeresen debütált interaktív játékok is: a memóriajáték az ország turisztikai "termékeire" (Budapest, Balaton, spa és wellness, hungarikumok, kastélyok és várak), a kirakós puzzle pedig a kilenc hazai turisztikai régió jellegzetességeire épül. A sikeres játék után megjelenő QR-kód leolvasásával a játékos fényképes leírásokat tölthet le okostelefonjára.
A vállalat honlapjai és hírlevelei mellett külképviseletein keresztül számos európai országban Facebook-aktivitásokkal is népszerűsítette a Sziget fesztivált. Az oldalak követői lépésről lépésre nyomon követhették a fesztivál előkészületeit és a programok alakulását. Ausztriában az egyetemeken, valamint különböző rendezvényeken is megjelentek a fesztivál beharangozó hirdetései, szórólapjai, valamint sajtó- és hírügynökségi anyagokat tettek közzé Horvátországban, Olaszországban, Spanyolországban és Lengyelországban egyaránt.
Sziget - Pálinkaivás és erőspaprika evés: gasztromarketing
(MTI) - Az óriáskerék melletti Go to Hungary sátorban "rodeószörfözés", országismereti kérdések, erőspaprika evés, pálinkaivás és játékos feladatok várják a magyarságpróba vállalkozó kedvű résztvevőit augusztus 5-től a Sziget fesztiválon.

Jön az Országos Étterem Hét
Szerdától lehet asztalt foglalni a tavaszi Országos Étterem Hét rendezvényre, amelyen több mint 200 vendéglátóhely, köztük 14, Michelin-ajánlással rendelkező étterem menüiből lehet majd választani.

Egy korty Ázsia reggelire
Kulturális ízkavalkáddal hódít az új belvárosi brunchozó.

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.

Szállodatörténelmet ír a Hunguest
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott

Ráborították az asztalt a Bookingra
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése
A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.

Vendégélmény fokozása az AR segítségével
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.