A kampány szlogenje, "Alföld és Tisza-tó a vizek birodalma", a régió bőséges termál és természetes vízkincsére hívta fel a figyelmet, melyek a nyári szezonban igen kedveltek a szlovák utazók körében.
Június 15-től több marketingeszköz bevetésével népszerűsítette az MT Zrt. a régiók ajánlatait. Online kampány keretében, több héten át GoogleAdwords és banner hirdetések irányították az internetezők figyelmét a http://pusta.madarsko.sk mikrosite-ra. Az internetes megjelenés részeként PR cikkek is megjelentek hazánkról a leglátogatottabb utazási portálon, gyógy és wellness, aktív turizmus, kultúra, gasztronómia és fesztiválok témákban.
Az akció részeként továbbá Kelet-Szlovákiában 25 távolsági busz Alföld és Tisza-tó arculatos képpel díszítve járta az országot. A vizuális eszközökön kívül a potenciális turistákat hallásuk útján is "becserkészték" a régiók, az egyik leghallgatottabb szlovákiai rádió, a Jemné Melódie 2 héten át spotok segítségével hívta fel a figyelmet az Alföld és Tisza-tó specialitásaira.
A kampány befejező mozzanataként elkészült egy piacspecifikus, szlovák nyelvű ajánlati kiadvány, amelyet 10.000 példányban a Zivot c. országos társadalmi hetilap mellékleteként az újság előfizetői kapták kézhez.
A kampány során az imázsépítésen kívül az elsődleges cél a konkrét ajánlatok piacra jutásának elősegítése, ezáltal pedig a régióba utazó szlovák turisták és az általuk a régióban eltöltött vendégéjszakák számának növelése volt.
A szlovák vendégek körében 2009-ben népszerű úti célnak számított a három régió, a Tisza-tónál 9,5%-kal, a Dél-Alföldön 31,5%-kal, az Észak-Alföldön pedig 33,5%-kal nőtt a kereskedelmi szálláshelyeken regisztrált szlovák vendégéjszakák száma az előző évhez képest.