A találkozó fő témái a modern és innovatív értékesítési eszközök, valamint a budapesti nyári szezon tapasztalatainak összegzése voltak, közölte a TurizmusOnline-nal Fáska Gábor, a Boutiqe Hotel szekció elnöke.
A találkozón bemutatták az Opera Garden My e-Hotel mobil optimalizációs és okostelefon applikációs rendszerét, valamint a Spigee valós idejű online étteremfoglaló rendszert. A My e-Hotel mobilmegoldásai kifejezetten a szállodaiparra kifejlesztett innovatív eszközök, míg a Spigee étteremfoglaló rendszer egy újszerű és hatékony étterem értékesítési weboldal, mely egyaránt segíti a felhasználókat, éttermeket és akár a szálloda Front Office munkáját is.
A közel 20 résztvevő között jelen volt Kovács István, a MSZÉSZ főtitkára is, aki beszámolt a Hotelstars és az értékesítési csatornák közötti tárgyalások menetéről. Kiemelte, hogy fontos a védjegy vendégek felé történő kommunikálása, melyet a lehető legtöbb eszközzel támogatni kívánnak.
A tagok a nyári szezont a tavalyihoz hasonlóan eredményesnek ítélték, azonban az értékesítés területén küzdelmesebb időszakot zártak. A boutique hotelek összefogása példa értékű és nagymértékben hozzájárul ahhoz, hogy a tagszállodák fenn tudják tartani a nemzetközi szinten is kiemelkedően magas minőségi szolgáltatásaikat és ezáltal hozzájáruljanak Budapest pozitív hírnevéhez és rendkívüli vonzerejéhez, közölte Fáska Gábor, a Boutiqe Hotel szekció elnöke.