A programot még a tavaszi, első alkalomnál is élénkebb érdeklődés kísérte, csaknem 100 résztvevő gyűlt össze, hogy az online kommunikáció és a turizmus összefüggéseiről hallgasson meg színvonalas előadásokat. Nem véletlen, hogy a konferenciát jelentős várakozás kísérte, hiszen mindennapi életünkben is egyre fontosabb szerephez jut az internet, a szakmában pedig még szembetűnőbb a digitális kultúra előretörése. A konferencia előadói között reklámszakemberek, digitális kommunikációs szakértők és az online kereskedelem nagyágyúi szerepeltek. Aki nem tudott eljönni az eseményre, annak is lehetősége nyílik az előadások megtekintésére a www.turizmusonline. hu oldalunkon, decemberi számunkban pedig több cikket is szentelünk majd az elhangzott témáknak.
Komoly aktivitás kísérte a konferencia lezárásaként megtartott kerekasztal-beszélgetést, amelyen a meghívott szakértők: Gyenizse Dorottya, a turisztikai szakállamtitkárság tanácsosa, Boda László, a Galileo informatikai igazgatója, Pozsonyi Görgy, az útisúgó fejlesztési igazgatója és Tornyossy András, a lastminute. com regionális képviselője vett részt. A beszélgetés több alkalommal is kulturált vitába torkollott, ami jelezte, hogy rengeteg kérdés merül fel a szakma képviselőiben, amelyek megvitatására kevés alkalmuk nyílik. A nagy érdeklődésre tekintettel biztos vagyok benne, hogy lesz folytatása konferenciánknak, tavasszal folytatódik a Turizmus Akadémia. Addig is várjuk felvetéseiket, írják meg nekünk, milyen kérdések foglalkoztatják önöket, miről szeretnének hallani a legközelebbi rendezvényen.