„A Budapest Summer Adventure kampány megszervezése után egy újabb együttműködési lehetőséget kínálunk a turisztikai szakmának. A BTH Kft. a Kulturális Munkacsoporttal együttműködve a téli szezont átölelve (november 3-tól február 28-ig) csokorba fűzte a legjelentősebb téli kulturális és szabadidős programokat. Szakmai partnere, az Magyar Turizmus Zrt. Budapest Közép-dunavidéki RMI pedig kedvezményes belföldi szálláscsomagok kialakításában és ennek hazai promóciójában vállal szerepet” - hangsúlyozta Fekete László ügyvezető hétfőn, a Magyar Szállodaszövetség budapesti régiós értekezletén tartott prezentációjában. „A Téli Fesztivál promócióját a BTH Kft. teljes marketing eszközrendszerével, mintegy 15 millió forint értékben erősíti.” - tette hozzá Fekete László.
A Fesztivál kiemelten jelenik majd meg a BTH honlapjain, a budapestinfo.hu-n, a kultúra honlapon, az MT. Zrt. itthon.hu honlapján, számos közösségi oldalon, továbbá a szakmai és fogyasztói hírlevelekben. A Téli Fesztiválról egy külön angol-magyar nyelvű kiadványt is készített a BTH, részletes téli programajánlóval, eseménynaptárral, kulturális térképpel, melyeket elsősorban szállodákban, Tourinform irodákban, különféle regionális rendezvényeken valamint vidéki lapokban és kulturális központokban terjeszt a két marketingszervezet.
Az első Budapesti Téli Fesztivál, amely 2010. február 28-ig várja a kulturális programok iránt érdeklődő vendégeket november 3-án a Zeneakadémia épületbúcsúztató fesztiváljának első koncertjével indult el.