A külképviselet az elmúlt időszakban komplex kampányt bonyolított le: nyomtatott formában országos lapokban jelentek meg hirdetések, Pozsony 61 pontján city light-ok köszöntötték a járókelőket, mindezt pedig online PR cikkek és Google Adwords hirdetések egészítették ki a legolvasottabb hírportálokon (topky.sk, pravda.sk, cestovanie.sk). A kampány szlogenje a szlovákiai turisták által legkedveltebb magyarországi termékekre építetve „Víno a wellness", vagyis "Bor és wellness" volt. Az internetezőket számos érdekes, az egészségturizmusról szóló aktuális cikk várta a www.madarsko.sk oldalon. Bővebben: http://sk.gotohungary.com/kupele-a-wellness_
A KSH napokban közzétett előzetes, éves adatai alapján tavaly Szlovákiából 129.197 vendég 285.476 vendégéjszakát töltött el a magyarországi kereskedelmi szálláshelyeken, ami a vendégszám esetében 7,8%-kal, a vendégéjszakák tekintetében 6,9%-kal haladta meg az előző évben regisztrált eredményeket, ezzel 2013 a legsikeresebb év volt 2001 óta a szlovákiai beutazás szempontjából.