Zajlanak a kivitelezési munkálatok a 114 szobás, 1200 m2-es wellness részleggel rendelkező mátraházi szállodában, és elérkezett az idő a munkaerő kiválasztására is.
A szálloda nyitásakor aktuális gasztro- és wellness koncepcióját már a kibővült management új tagjai készítették el. Az év elején szállodaigazgatóként munkáját megkezdő Sellyei Gábor, valamint a helyi értékesítésért felelős Sellyei-Barócsi Melinda munkáját júniustól a következő munkatársak segítik:
A LIFESTYLE HOTEL**** MÁTRA étterem vezető pozícióját Hága Péter tölti be, aki korábban a siófoki Hotel Azúr**** wellness szállodában, illetve a tarcali Andrássy Kúria Hotel**** Wine & Spa-ban töltött be hasonló pozíciót. Emellett a nemzetközi WSET borakadémián szerzett felsőfokú borszakértő és sommelier képesítést, valamint több rangos szakmai elismeréssel is rendelkezik: 2006 Luxemburg Szakács Világbajnokság Arany érem /egyéni/ 2005 „ A Magyar Gasztronómiáért emlékérem” 2004 Erfurt Szakács Olimpia Bronz érem /egyéni/
A szálloda executive chefje Rácz Gábor, aki korábban a szilvásváradi La Contessa Kastélyhotelben töltötte be ezt a pozíciót, illetve az ötcsillagos Hilton Budapest WestEndben dolgozott sous chefként. Korábbi szakmai tapasztalatait többek között a szintén ötcsillagos Le Meridien Hotelben, valamint a skóciai ötcsillagos Isle of Eriska Hotelben szerezte. Idén júniusban a szófiai magyar nagykövetség által rendezett, egy hétig tartó magyar napok gasztronómiai lebonyolítását végezte nagy sikerrel.
A wellness koncepció kialakításáért és betanításáért Hegyi Sára okleveles aromaterapeuta felel, aki már ezt megelőzően is professzionális kozmetikai készülékek és termékek értékesítését valamint komplett spa koncepciók, kezelési csomagok és a hozzájuk tartozó szakmai protokoll elkészítését végezte különböző hazai day spa-k és szállodák részére.
A szálloda értékesítését Budapestről a többéves vidéki és budapesti szállodai tapasztalattal rendelkező Hegedűs Katalin értékesítési és marketing üzletágvezető koordinálja. Ezt megelőzően a budapesti Golden Park Hotel és a Royal Park Boutique Hotel értékesítését vezette, előtte a Radisson SAS Birdland Resort & Spa értékesítési és marketing igazgatója volt.
A management kibővülése mellett az egyes területekre is megkezdődött a munkaerő toborzás. A több mint 400 millió forint Európai Uniós támogatást elnyert szálloda várhatóan közel 50 – 60 fő környékbeli lakos részére biztosít majd elhelyezkedési lehetőséget.