Térségi összefogás a „Hit és Egészség” jegyében

Szabolcs-Szatmár-Bereg megye három pályázattal is bekerült a kormánydöntés értelmében jelentős uniós forrásokat elnyerő, kiemelt projektek közé.

Az olyan világmárkák, mint a Coca-Cola, a McDonald’s vagy a Nike nagyobb eseményként tekintenek a nemsokára kezdődő focivébére, mint a pekingi olimpiára – olvasható az Adage-en. A foci iránti érdeklődés intenzitását és azt figyelembe véve, hogy ez lesz az első jelentősebb sportesemény, amit az afrikai kontinensen rendeznek, sok üdítő és sportcipő eladásával számolnak a nagyok.

A Coca-Cola például történetének legnagyobb és legintegráltabb kampányára készül a vébé alatt. A kampány teljes mértékben a gólöröm köré épül, ami passzol a már klasszikus „Nyiss a boldogságra” szlogenhez. Az argentin Santo ügynökség által készített tévészpotok a gólöröm történetét mesélik el.
 

{video|id=1196|width=425|height=344}



A cég a Youtube-bal 120 országra és 17 nyelvre vonatkozó megállapodást kötött, melyben arra ösztönzik a nézőket, hogy posztolják saját „góltáncaikat”, sőt a FIFA-t is sikerült meggyőznie, hogy a rajongók által kiválasztott, legjobb góltáncot produkáló játékost trófeával díjazzák. Ünneplés témára ezen kívül külön csomagolás és egy himnusz is készült.

Egy szlogen köré épül a Nike kampánya is, mely a „Te írd a jövőt!” (Write the future). Ez a „Lépj a következő szintre!” futballkampány továbbfejlesztése, ami az atlétaként való fejlődésre és a mindig egy szinttel való feljebblépésre épített. A cég összes munkája azon a gondolaton alapszik majd, hogy a vébé testesíti meg a legfelső szintet. A kampányhoz tartozik többek között egy a Wieden & Kennedy által készített tévészpot, valamint egy Nikefootball Plus elnevezésű digitális és mobil alkalmazás, amiben a világ legjobb játékosai osztanak meg tippeket arról, hogyan fejleszthetjük magunkat és válhatunk mindig jobbá.
 

{video|id=1197|width=560|height=340}

{video|id=1198|width=560|height=340}

{video|id=1199|width=560|height=340}


Az egy témára építkezés változást jelent a jelentősebb sportszponzoroknál, akik hagyományosan többféle programot építenek egy-egy esemény köré, melyek között néha kevés látható tematikus kapcsolat van a hirdető logóján kívül – írja a szakportál.

A McDonald’s ezzel szemben sokféle aktivitást tervez, melyeket a különböző piacokon különféleképpen vonultat majd fel, egységes megközelítés nélkül. Kampányának része például egy sorsolás melynek keretében a nyertes gyerekek kísérhetik kedvenc játékosaikat a pályára, egy másik aktivitása pedig dél-afrikai nőknek ad lehetőséget arra, hogy egy tánc-rutin részesei legyenek a pályán. De lesz Mccafé a helyszíni sajtónak, valamint digitális programok is, melyek a rajongói interakciót hivatottak elősegíteni.
 


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.