„2006-ra 6,5 millió vendégéjszakát várunk, ami másfél millióval több, mint 2003-ban volt” – tette hozzá. A vezető küldőpiac még mindig Németország 743 375 vendégéjszakával, 9,6%-os növekedéssel. Második Nagy-Britannia 690 433 vendégéjszakával, ami 47,1%-os növekedést jelent. Növekedést mutat még Spanyolország (+7,8%) és Skandinávia, Svédország 136 939 vendégéjszakával +9,8% növekedést ért el, megelőzve ezzel Ausztriát.
A tengerentúlról továbbra is Japán (+24,9%) és az USA (+9,6%) számít a legnagyobb küldőpiacnak. Fekete László, a BTH ügyvezető igazgatója kiemelte a szállásdíjbevételek növekedését az elmúlt évben (16,8%). Az idén legalább négy új szálloda nyílik a fővárosban. A BTH január végén pályázatot ír ki „Budapest turistabusz-tartózkodás és közlekedésrendszerének terve, stratégiája és megvalósíthatósága” címmel. A BTH megoldást vár a frekventált turisztikai területeken, a főbb turisztikai vonzerők közvetlen közelében autóbuszos le- és felszállóhelyek kialakítására, a már meglévő ilyen helyek problémáira, turistabusz-parkolóhelyek létrehozására és turistabusz-terminálok kialakítására. Március második felében értékelik a beérkező pályamunkákat.
A BTH első embere a tavalyi év legnagyobb sikerét, az internetes médiakampányt is értékelte, amelynek során 75 millió forintból 20 millió embert értek el a legfőbb küldőpiacokon. A múlt év végi Karácsonyi Vásár is sikeresnek bizonyult, egy hónap alatt körülbelül félmillió látogató kereste fel a Vörösmarty téren a népi és iparművészek standjait.