az elismerésre – amelyet egy kirakatüvegre ragasztható, 12 centi átmérőjű, kör alakú matrica jelképez – vendéglátás, szállásbiztosítás és szabadidős szolgáltatások kategóriában lehetett jelentkezni. A védjegy azt jelenti, az illető vállalkozás minőségi, és azt a város közössége is támogatja. Akik elnyerik, az adott évben szabadon használhatják a logót a hirdetéseikben, szóróanyagaikon is - írta a délmagyar.hu.
A februárban kiírt pályázatra összesen 13 vállalkozás jelentkezett. Az anyagok elbírálásakor kiemelt szempont volt a vendég- és szolgáltatásközpontú szemlélet, az előállított, illetve forgalmazott termékek, a nyújtott szolgáltatások minősége. A pályázatokat szakmai zsűri bírálta el, amelynek fővédnöke Karkas Mihály, a Givaudan makói gyárának igazgatója volt. A jelentkezők közül az első évben 10-en kaptak elismerést: az Autós csárda és panzió, a Borka és a Maros apartman, a Família és az Oázis panzió, a Gyarmati cukrászda, a Krisztina és a Zita szépségszalon, illetve a Rocco étterem. A Givaudan különdíját a Papp cukrászda kapta.
Forrás: Délmagyar