Új jelenség az is, hogy az internet révén az árak már a világ minden pontján bárki számára összehasonlíthatóvá váltak, és a versenyben elsősorban azok a desztinációk számíthatnak sikerre, amelyek újat, mást tudnak nyújtani, mint a többiek – fejtette ki Galla Gábor a Magyar Turizmus Rt. vezérigazgatója, Az Utazó magazin által február 15-én megrendezett Turizmus és Profit 2006 konferencián. A VIII. évfolyamába lépett magazin immáron hetedik alkalommal végzett közvélemény kutatást olvasói, az idegenforgalmi szakemberek, valamint a gyakran utazó vállalatvezetők körében. A reprezentatív felmérés eredményeként az év üzleti szállodája a Corinthia Grand Hotel Royal, az év wellness-szállodája a Szidónia Kastélyszálló (Röjtökmuzsaj), az év utazási irodája a Tensi, az év légitársasága a Malév, az év diszkont-légitársasága a Sky Europe, az év fővárosi étterme a Mokka Café, az év vidéki étterme a Fáy Présház (Fót) lett.
Képünkön Derry Márta a röjtökmuzsaji Szidónia Kastélyszálló igazgatója veszi át az oklevelet dr. Galla Gábortól, az MT Rt. vezérigazgatójától