Turizmus és Profit 2013

Turizmus és Profit 2013

Húsbavágó kérdések, megoldások

A turisztikai szakma ingyenes konferenciája az aktuális kérdésekről, szerzői jogdíjakról és online marketingről.

ingyenes szakmai konferencia - konzultációval
Időpont: 2013. március 11. hétfő
Helyszín: Continental Hotel Budapest
(1074 Budapest, Dohány utca 42-44.)
www.uzletikonferencia.com

Az új gondolatok, módszerek, technológiák alkalmazása még a legnehezebb időkben is meghozzák eredményüket. Az Utazó magazin ennek szellemében rendezi meg a hagyományos tavaszi, díjátadóval egybekötött Turizmus és Profit turisztikai szakmai konferenciát, amelynek célja az, hogy a legfrissebb információk mellett, az eredményes nemzetközi és hazai megoldásokat bemutatva hozzájáruljon a turisztikai szakma sikeréhez. Fókuszban a szerzői jogdíjak és az online marketing.

Jelentkezzen MOST! KATTINTSON IDE!

A konferencia tervezett programja, felkért előadók:

09.30  Horváth Viktória, a Nemzetgazdasági Minisztérium turisztikai helyettes-államtitkára
           – A turizmus fejlesztés kormányzati stratégiája.

10.00  Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. turisztikai vezérigazgató-helyettese
           – Az MT Zrt. 2013-as marketing stratégiája.

10.30  Kávészünet /kávé, üdítők, aprósütemény/

10.50  Emile Bootsma, vezérigazgató Kempinski Hotel Corvinus Budapest
           -Budapest turisztikai esélyei a nemzetközi szállodai szakember szemével. A Kempinski tervei Magyarországon.

11.10  Dernovics László, a Német Turisztikai Hivatal (DZT) bécsi képviseletének vezetője
           – Milyen stratégiával vált a korábban szürkének tartott Németország az üzletemberek a világ egyik legkedveltebb turisztikai célállomásává, ahová tavaly 10 százalékot meghaladó növekedés mellett, több, mint 60 millió turista érkezett? Mit hasznosíthatunk a német és a nemzetközi tapasztalatból Magyarországon?

11.50  Zsidai Zoltan Roy, a Zsidai családi gasztronómiai csoport vezetője
           – A válságban is sikeres gasztronómiai projektek anatómiája. A budai Cafe Pierrot-tól a pesti Romkocsma 2.0 koncepcióig.

12.20  Tóth Péter Benjamin, az Artisjus Magyar Szerzői Jogvédő Iroda Egyesület kommunikációs igazgatója
           – Az Artisjus új kedvezményrendszere, a szerzői jogvédelem aktuális kérdései.

13.00  Ebédszünet /szendvicsek, kávé, üdítő, sütemény/

13.50  Kerek Péter, az Accent Hotel Managemet Kft. marketing igazgatója
           – Sikeres újramárkázási és újrapozícionálási stratégia, a Greenfield Hotel márkanév megteremtése és bevezetése – gyakorlati bemutatóval.

14.20  Varga Kitti, a Continental Hotel Budapest marketing managere
           – Hatékony online marketing eszközök és módszerek a szállodai gyakorlatban.

14.50  Damjanovich Nebojsa, a Grey/G2 szállodai online szakértője, digitális marketing stratégája
           – Új integrált online megoldások a turisztika területén. Foglalás optimalizálás, kontra kuponos megoldások. Miként érhetünk el telt házat, és hogyan lehet kevés vendég mellett is magas bevételt elérni.

A program változtatására a jogot fenntartjuk!

Moderátor: Dr. Érsek M. Zoltán gazdasági újságíró

JELENTKEZÉSHEZ: KATTINTSON IDE!

Keressen minket a Facebookon is, hogy Ön mindíg időben értesüljön legújabb gazdasági témájú konferenciáinkról! WWW.UZLETIKONFERENCIA.COM

Támogatóink:

További jelentkezési lehetőség:
[email protected]-n vagy a
+361-210-1737-es telefonszámon vagy
www.uzletikonferencia.com


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.