Húsbavágó kérdések, megoldások
A turisztikai szakma ingyenes konferenciája az aktuális kérdésekről, szerzői jogdíjakról és online marketingről.
ingyenes szakmai konferencia - konzultációval
Időpont: 2013. március 11. hétfő
Helyszín: Continental Hotel Budapest
(1074 Budapest, Dohány utca 42-44.)
www.uzletikonferencia.com
Az új gondolatok, módszerek, technológiák alkalmazása még a legnehezebb időkben is meghozzák eredményüket. Az Utazó magazin ennek szellemében rendezi meg a hagyományos tavaszi, díjátadóval egybekötött Turizmus és Profit turisztikai szakmai konferenciát, amelynek célja az, hogy a legfrissebb információk mellett, az eredményes nemzetközi és hazai megoldásokat bemutatva hozzájáruljon a turisztikai szakma sikeréhez. Fókuszban a szerzői jogdíjak és az online marketing.
Jelentkezzen MOST! KATTINTSON IDE!
A konferencia tervezett programja, felkért előadók:
09.30 Horváth Viktória, a Nemzetgazdasági Minisztérium turisztikai helyettes-államtitkára
– A turizmus fejlesztés kormányzati stratégiája.
10.00 Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. turisztikai vezérigazgató-helyettese
– Az MT Zrt. 2013-as marketing stratégiája.
10.30 Kávészünet /kávé, üdítők, aprósütemény/
10.50 Emile Bootsma, vezérigazgató Kempinski Hotel Corvinus Budapest
-Budapest turisztikai esélyei a nemzetközi szállodai szakember szemével. A Kempinski tervei Magyarországon.
11.10 Dernovics László, a Német Turisztikai Hivatal (DZT) bécsi képviseletének vezetője
– Milyen stratégiával vált a korábban szürkének tartott Németország az üzletemberek a világ egyik legkedveltebb turisztikai célállomásává, ahová tavaly 10 százalékot meghaladó növekedés mellett, több, mint 60 millió turista érkezett? Mit hasznosíthatunk a német és a nemzetközi tapasztalatból Magyarországon?
11.50 Zsidai Zoltan Roy, a Zsidai családi gasztronómiai csoport vezetője
– A válságban is sikeres gasztronómiai projektek anatómiája. A budai Cafe Pierrot-tól a pesti Romkocsma 2.0 koncepcióig.
12.20 Tóth Péter Benjamin, az Artisjus Magyar Szerzői Jogvédő Iroda Egyesület kommunikációs igazgatója
– Az Artisjus új kedvezményrendszere, a szerzői jogvédelem aktuális kérdései.
13.00 Ebédszünet /szendvicsek, kávé, üdítő, sütemény/
13.50 Kerek Péter, az Accent Hotel Managemet Kft. marketing igazgatója
– Sikeres újramárkázási és újrapozícionálási stratégia, a Greenfield Hotel márkanév megteremtése és bevezetése – gyakorlati bemutatóval.
14.20 Varga Kitti, a Continental Hotel Budapest marketing managere
– Hatékony online marketing eszközök és módszerek a szállodai gyakorlatban.
14.50 Damjanovich Nebojsa, a Grey/G2 szállodai online szakértője, digitális marketing stratégája
– Új integrált online megoldások a turisztika területén. Foglalás optimalizálás, kontra kuponos megoldások. Miként érhetünk el telt házat, és hogyan lehet kevés vendég mellett is magas bevételt elérni.
A program változtatására a jogot fenntartjuk!
Moderátor: Dr. Érsek M. Zoltán gazdasági újságíró
JELENTKEZÉSHEZ: KATTINTSON IDE!
Keressen minket a Facebookon is, hogy Ön mindíg időben értesüljön legújabb gazdasági témájú konferenciáinkról! WWW.UZLETIKONFERENCIA.COM
Támogatóink:
További jelentkezési lehetőség:
[email protected]-n vagy a
+361-210-1737-es telefonszámon vagy
www.uzletikonferencia.com