A Carbon Group Communication, a Hungaria Pezsgőpincészet márkastratégiai ügynöksége, tavasszal komoly arculatfrissítésbe kezdett, hogy új megjelenést varázsoljon a tekintélyes múlttal rendelkező pezsgőmárka számára - számol be az Élelmiszer.hu.
Mostantól a Hungaria esetében az a cél, hogy új pezsgőfogyasztási alkalmakat és módokat mutasson, kommunikációjával oldja a berögzült pezsgős sztereotípiákat. Erre a gondolatra épít a márka új szlogenje is: “Pezsgő másképp”.
„A kreatív anyag a márka különleges világát tükrözi, amely nagyon erős vizualitással emeli ki a Hungaria markáns színeit, illetve jó értelemben vett különbözőségét a megszokott hétköznapoktól”- nyilatkozta Papp Péter, a Carbon Group Communication kreatív igazgatója.
A Hungaria új arculatát horeca felületeken, a Balaton Soundon és divateseményeken fogják népszerűsíteni. (forrás: mmonline)