A 36 fős csapat élén feladatai közé tartozik az értékesítési tevékenység összefogása, az éves szerződések megkötése és az új termékek sikeres bevezetése. Az idei év céljának tekinti többek között a saját kereskedelmi csapat fejlesztését, az új termékek piacra történő juttatását és a Szentkirályi termékek disztribúciójának növelését.
Barnáné Vitárius Márta (52) diplomáját a Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskola kereskedelmi szakán közgazdászként szerezte, majd a European Business School Gazdasági Vezetők Nemzetközi Továbbképző Tagozatának Marketing Modulján vett részt. Pályafutását 1986-ban az Óbudai Közért Vállalatnál kezdte értékesítési osztályvezetőként. 1994-től a Buszesz Rt. értékesítési vezetője, ahol többek között az éves szerződések megkötése mellett a vidéki kirendeltségek kereskedelmi munkáját és a képviselői hálózatot irányította.
1997-től a Sláger Kereskedőház Rt. kereskedelmi igazgatójává nevezték ki, ahol feladatai közé tartozott az országos franchise üzletlánc fejlesztése valamint a beszerzési, értékesítési és marketing tevékenység irányítása. 2002-től a Spar Magyarország Kft. szortiment managereként felelős volt a hozzá tartozó szárazáru terület beszerzési tevékenységéért, valamint a sajátmárkás és elsőáras termékek fejlesztéséért. 2007-ben a Soós Tésztaipari Kft. kereskedelmi igazgatói pozícióját foglalta el, ahol a kereskedelem koordinálása mellett a kiállítások megszervezése (Anuga, Foodapest) is munkájához tartozott.
2012-ben csatlakozott a Szentkirályi Ásványvíz Kft.-hez field sales managerként, majd ugyanazon év májusában key account vezetővé léptették elő. A kereskedelmi vezetői pozíciót 2013 januárja óta tölti be. „Magyar piacon, sikeres magyar vállalkozás kereskedelmi vezetőjének lenni egyszerre kihívás és megtisztelő pozíció is” – mondta Barnáné Vitárius Márta a kinevezésével kapcsolatban.