A Magic Life szállodalánc az idei évtől kezdve került vissza a TUI kizárólagos értékesítésébe, ezért az értékesítési tervben és a kommunikációban is kiemelt státuszt kap. Magyar nyelven több év szünet után jelent meg ismét önálló Magic Life katalógus, új arculattal, 130 oldalon.
Az ismert és népszerű lánc 2010-ben kétszámjegyű növekedést produkált a magyar piacon, és idén is hasonló növekedés a cél. Ebben segít a Magic Life folyamatosan megújuló „all inclusive” koncepciója, amely jóval bőségesebb és szegmentáltabb a piacon jelenlévő hasonló klubszállodákénál.
Az áttekinthetőség kedvéért az előző években bevezetett két törökországi Blue Collection szálloda is Club Magic Life brand alatt működik majd tovább, de ezekben megmaradnak a kedvelt Blue Collection sajátosságok is, mint pl. a Baby Club 12 hónapos kortól, vagy pl. a skike elnevezésű szabadidős sport.
A Magic Life szállodák Magyarországon is csak a TUI hivatalos értékesítő partnereinél foglalhatók.